0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Zubní kartáček nelze připojit k aplikaci Sonicare.

    Zveřejněno dne 7. listopadu 2024
    Pokud se váš zubní kartáček nepřipojí k aplikaci Philips Sonicare, postupujte podle níže uvedených kroků:
    1. Zkontrolujte, zda je zubní kartáček plně nabitý.
    2. Zkontrolujte, zda jsou operační systém telefonu a aplikace aktualizovány.
    3. Aktivujte na svém mobilním zařízení Bluetooth.
    4. Držte zubní kartáček a mobilní zařízení blízko sebe.
    5. Vyjměte zubní kartáček z nabíječky nebo stiskněte tlačítko režimu, aby se aktivovaly symboly LED na těle kartáčku.
    6. Otevřete aplikaci Sonicare.
    Pokud se zubní kartáček po otevření aplikace nepřipojí, zrušte nebo nechte zapomenout spárování zubního kartáčku v nastavení Bluetooth v telefonu. Restartujte aplikaci Sonicare, abyste zařízení znovu spárovali. Problémy s připojením může vyřešit také vymazání mezipaměti Bluetooth v mobilním zařízení.

    Poznámka: uživatelé zubního kartáčku Sonicare 9900 Prestige mohou problémy s připojením vyřešit také resetováním těla kartáčku.
    Pokud máte stále problémy s připojením zubního kartáčku Philips Sonicare k aplikaci Sonicare, kontaktujte náš tým péče o zákazníky.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.