Pokud se váš zubní kartáček nepřipojí k aplikaci Philips Sonicare, postupujte podle níže uvedených kroků:
- Zkontrolujte, zda je zubní kartáček plně nabitý.
- Zkontrolujte, zda jsou operační systém telefonu a aplikace aktualizovány.
- Aktivujte na svém mobilním zařízení Bluetooth.
- Držte zubní kartáček a mobilní zařízení blízko sebe.
- Vyjměte zubní kartáček z nabíječky nebo stiskněte tlačítko režimu, aby se aktivovaly symboly LED na těle kartáčku.
- Otevřete aplikaci Sonicare.
Pokud se zubní kartáček po otevření aplikace nepřipojí, zrušte nebo nechte zapomenout spárování zubního kartáčku v nastavení Bluetooth v telefonu. Restartujte aplikaci Sonicare, abyste zařízení znovu spárovali. Problémy s připojením může vyřešit také vymazání mezipaměti Bluetooth v mobilním zařízení.
Poznámka: uživatelé zubního kartáčku Sonicare 9900 Prestige mohou problémy s připojením vyřešit také resetováním těla kartáčku.