• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj holicí strojek Philips nefunguje

    Zveřejněno dne 21. března 2023
    Pokud váš holicí strojek nefunguje nebo se nezapíná, tipy uvedené níže vám mohou pomoci najít řešení.

    Doporučujeme, abyste postupovali podle následujících kroků v pořadí, které naleznete níže. Mezi jednotlivými kroky zkontrolujte, jestli se podařilo problém vyřešit.

    Pokud vlastníte nabíjecí strojek Philips, je možné, že má vybitou baterii. Zkuste holicí strojek nabít a znovu zapnout. Chcete-li zjistit, jak holicí strojek nabít, přečtěte si informace v návodu k použití.

    Pokud váš holicí strojek Philips není nabíjecí, měl by být během použití připojen k elektrické síti.

    Je možné, že strojek nelze zapnout z důvodu jeho znečištění. Ve strojku mohou být zaseknuty vlasy nebo částice nečistot, které blokují holicí hlavy.

    Problém vyřešíte důkladným vyčištěním holicího strojku. Pokud je to možné, sejměte holicí hlavu a holicí strojek vyčistěte také zevnitř. Detailní informace o čištění naleznete v návodu k použití.

    Na některých modelech začne blikat symbol upomínky čištění, který vám dá vědět, že je strojek potřeba vyčistit.

    Symbol připomínky čištění holicího strojku Philips

    Dalším důvodem, proč strojek nemusí fungovat, může být jeho špatné sestavení. Informace o správném sestavení holicího strojku naleznete v návodu k použití.

    Některé holicí strojky Philips jsou vybaveny funkcí „cestovního zámku“. Když je tento zámek aktivovaný, zařízení se nezapne. V závislosti na modelu strojku může začít blikat symbol uzamknutí, který vám dá vědět, že je cestovní zámek aktivní.

    Cestovní zámek deaktivujete stisknutím tlačítka vypínače na holicím strojku po dobu pěti sekund. Nyní zkuste strojek znovu zapnout.

    Symbol cestovního zámku holicího strojku Philips

    Je možné, že je holicí strojek Philips tak poškozený, že jeho motor již nemůže pracovat. V takovém případě nás kontaktujte a zjistíme, co se dá dělat dál.

    Modely holicích strojků Philips pro suché a mokré holení nebudou fungovat, pokud jsou zapojeny do elektrické zásuvky. Tyto modely lze používat ve sprše a na rukojeti najdete ikonu sprchy. Z bezpečnostních důvodů tyto strojky nefungují, pokud jsou připojeny k elektrické síti.

    Pokud ani jeden z tipů nepomohl, holicí strojek může být poškozen uvnitř. Doporučujeme nechat holicí strojek opravit nebo vyměnit
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.