• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Z kávovaru Philips nelze vyjmout spařovací jednotku

    Zveřejněno dne 23. ledna 2023
    Nedaří se vám z kávovaru Philips vyjmout spařovací jednotku? Příčiny a řešení problému naleznete v našem článku a videu.
    Play Pause
    Podle níže uvedeného postupu nastavte ozubené kolečko spařovací jednotky uvnitř přístroje do neutrální polohy:
    1. Zavřete servisní dvířka a vraťte vše zpět (nádržku na vodu/ nádobku na odkapávání/ přihrádku na mletou kávu).
    2. Stisknutím vypínače přístroj VYPNĚTE. Počkejte, až nebudou slyšet žádné zvuky (může to trvat až 15–20 sekund).
    3. Stisknutím vypínače přístroj ZAPNĚTE. Neprovádějte žádné činnosti, jako otevírání servisních dvířek / vyjímání nádobky na odkapávání / nádržky na vodu, dokud nebude přístroj připraven k použití.
    4. Otevřete servisní dvířka a zkuste znovu vyjmout spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete ji směrem k sobě.
    Pokud je váš kávovar v režimu odstraňování vodního kamene, nelze spařovací jednotku vyjmout. Abyste problém vyřešili, ukončete nejprve proces odstraňování vodního kamene a poté pokus opakujte.

    Pokud se problém nepodaří odstranit pomocí uvedených řešení, obraťte se na nás se žádostí o další pomoc.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.