• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar Philips vyprazdňuje mletou kávu, aniž by připravil nápoj.

    Aktualizováno dne 13 July 2022

    Když je příprava kávy u konce, kávovar Philips vyprázdní z kávovaru mletou kávu. Níže naleznete více informací a řešení.

    Použití funkce předem mleté kávy

    Při použití funkce předem mleté kávy k přípravě nápoje je třeba, aby byl přístroj ZAPNUTÝ a připravený k použití ještě předtím, než přihrádku na mletou kávu naplníte mletou kávou. 

    Přiloženou lžící odměřte pouze jednu plnou dávku mleté kávy a zarovnejte. Příliš velké množství mleté kávy může způsobit přeplnění spařovací jednotky a následné zrušení přípravy kávy. Mletá káva se vyhodí a z kávovaru žádná káva nevyteče. 

    Spařovací jednotka je znečištěná.

    Znečištěná nebo ucpaná spařovací jednotka může způsobit, že z přístroje nepoteče žádná káva. Je důležité spařovací jednotku jednou týdně vymývat. Dodržujte následující postup nebo se podívejte na naše instruktážní video: 
    1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádný zvuk (trvá to zhruba 15–20 sekund).
    2. Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě.
    3. Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.
    Play Pause

    Nedostatek kávových zrn

    Příprava bude zrušena před samotnou přípravou kávy, pokud není dost kávových zrn. Mletá káva se vyprázdní do nádoby na mletou kávu. 

    Abyste problém vyřešili, před přípravou se ujistěte, že máte dostatek kávových zrn. 
     

    Nepomohly tyto kroky problém vyřešit? Obraťte se na nás pro další pomoc.

    Související problémy

    Další problémy

    Články s referencemi

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.