• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj kávovar Philips Saeco vydává zvuky.

    Pokud kávovar Philips/Saeco vydává hlasitý nebo neobvyklý zvuk, možné příčiny a řešení jsou uvedeny níže.

    Nádržka na vodu není plně vložena.

    Je důležité, aby byla nádržka na vodu správně vložena do přístroje. V případě, že není vložena správně, může místo vody načerpávat vzduch.
     U kávovaru s nádržkou na vodu v přední části přístroje se ujistěte, zda je nádržka zasunuta zcela dozadu a tedy správně vložena.
     U kávovaru s nádržkou na vodu v horní části přístroje se ujistěte, zda není oblast pod nádržkou na vodu znečištěná, nejsou na ní žádné částečky ani kávová zrna.

    V přístroji se zachytil vzduch.

    Když dojde k zachycení vzduchu v přístroji, vydává přístroj hlasitý zvuk a z vodní nádržky do přístroje neprotéká žádná voda. Napravit to můžete podle níže uvedených kroků:

    1. VYPNĚTE přístroj.
    2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte filtr AquaClean (nebo jakýkoli jiný vodní filtr).
    3. Nádržku na vodu naplňte vodou a umístěte ji zpět na místo.
    4. Znovu ZAPNĚTE přístroj. Až se přístroj nahřeje, zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Pokud používáte vodní filtr AquaClean, řiďte se tímto postupem, abyste zajistili, že bude filtr připraven k použití a správně nainstalován:

    1. Vodním filtrem AquaClean třeste po dobu 5 sekund.
    2. Filtr Podržte vzhůru nohama v nádobě/misce s vodou a počkejte, až z něho nebudou vycházet žádné bublinky.
    3. Vložte filtr zpět do nádržky na vodu a nádržku na vodu naplňte vodou.
    4. Přístroj restartujte, vypněte jej a znovu zapněte.
    5. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Poznámka: Pokud již vodní filtr AquaClean používáte déle než 3 měsíce, filtr vyměňte, protože by mohl být zanesený.

    Play Pause

    Spařovací jednotka je znečištěná a potřebuje promazat.

    Je normální, že přístroj při přípravě kávy vydává nějaké zvuky. Pokud však začne přístroj vydávat jiné zvuky než obvykle, doporučujeme vám vyčistit spařovací jednotku a přístroj promazat.

    Spařovací jednotku kávovaru Philips/Saeco je důležité jednou týdně vyplachovat. Dodržujte následující postup nebo se podívejte na naše instruktážní video:

    1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádné zvuky (trvá to zhruba 15–20 sekund).
    2. Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě.
    3. Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.

    Pokud se problém nepodaří odstranit pomocí uvedených řešení, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.

    Play Pause