Strojek Philips OneBlade nefunguje
Aktualizováno dne 2022-06-28
Pokud strojek Philips OneBlade nefunguje, vyzkoušejte naše rady k odstraňování problémů a zkuste problém odstranit sami.
-
Strojek OneBlade je zapojený
- Kvůli bezpečnosti funguje strojek Philips OneBlade pouze bez kabelu. Zkontrolujte, zda je strojek OneBlade zapojený do elektrické zásuvky. Pokud ano, zkuste jej odpojit a poté znovu zapnout. Nyní by měl fungovat.
-
Strojek OneBlade není nabitý
- Je možné, že strojek OneBlade není dostatečně nabitý. Chcete-li strojek OneBlade nabít, jednoduše postupujte podle následujících pokynů nebo si vyhledejte informace v uživatelské příručce.
Pokyny pro nabíjení strojku Philips OneBlade
1. Vypněte strojek OneBlade.
2. Zapojte nabíjecí kabel do zásuvky ve spodní části strojku OneBlade a zapojte nabíječku do jakékoli napájecí zásuvky 120 V AC. Zkontrolujte, zda k nabíjení strojku OneBlade používáte originální adaptér Philips. -
Břit je zablokovaný nebo poškozený
- Zkontrolujte, zda nejsou v břitu zaseknuté chloupky nebo zda nevykazuje známky opotřebení běžným používáním. Pokud jsou v břitu zaseknuté chloupky, zkuste břit opláchnout nebo namočit ve vlažné vodě, dokud se všechny chloupky a nečistoty neodstraní. Dbejte na to, abyste břitem neklepali o tvrdý povrch, například o umyvadlo – může to břit poškodit.
Vypadá-li břit poškozený, ihned jej vyměňte. Chcete-li zakoupit nové břity pro strojek Philips OneBlade, navštivte náš online obchod. -
Je aktivovaný cestovní zámek
- Některé modely strojku OneBlade mají „cestovní zámek.“ Když je tento zámek aktivovaný, zařízení se nezapne. Cestovní zámek deaktivujete podržením vypínače po dobu 3 sekund.
Je-li váš model strojku OneBlade vybaven digitálním displejem, zobrazí se na něm symbol visacího zámku, když je cestovní zámek aktivovaný.
Pokud strojek OneBlade stále nefunguje, kontaktujte nás a vyžádejte si další pomoc.