• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Strojek Philips OneBlade nefunguje

    Aktualizováno dne 2022-06-28
    Pokud strojek Philips OneBlade nefunguje, vyzkoušejte naše rady k odstraňování problémů a zkuste problém odstranit sami.

    Strojek OneBlade je zapojený

    Kvůli bezpečnosti funguje strojek Philips OneBlade pouze bez kabelu. Zkontrolujte, zda je strojek OneBlade zapojený do elektrické zásuvky. Pokud ano, zkuste jej odpojit a poté znovu zapnout. Nyní by měl fungovat.
    Použití strojku Philips OneBlade s kabelem

    Strojek OneBlade není nabitý

    Je možné, že strojek OneBlade není dostatečně nabitý. Chcete-li strojek OneBlade nabít, jednoduše postupujte podle následujících pokynů nebo si vyhledejte informace v uživatelské příručce.
    Pokyny pro nabíjení strojku Philips OneBlade 
    1. Vypněte strojek OneBlade.
    2. Zapojte nabíjecí kabel do zásuvky ve spodní části strojku OneBlade a zapojte nabíječku do jakékoli napájecí zásuvky 120 V AC. Zkontrolujte, zda k nabíjení strojku OneBlade používáte originální adaptér Philips.
    Nabíjení strojku Philips OneBlade

    Břit je zablokovaný nebo poškozený

    Zkontrolujte, zda nejsou v břitu zaseknuté chloupky nebo zda nevykazuje známky opotřebení běžným používáním. Pokud jsou v břitu zaseknuté chloupky, zkuste břit opláchnout nebo namočit ve vlažné vodě, dokud se všechny chloupky a nečistoty neodstraní. Dbejte na to, abyste břitem neklepali o tvrdý povrch, například o umyvadlo – může to břit poškodit. 
    Vypadá-li břit poškozený, ihned jej vyměňte. Chcete-li zakoupit nové břity pro strojek Philips OneBlade, navštivte náš
    online obchod
    Čištění strojku Philips OneBlade

    Je aktivovaný cestovní zámek

    Některé modely strojku OneBlade mají „cestovní zámek.“ Když je tento zámek aktivovaný, zařízení se nezapne. Cestovní zámek deaktivujete podržením vypínače po dobu 3 sekund.
    Je-li váš model strojku OneBlade vybaven digitálním displejem, zobrazí se na něm symbol visacího zámku, když je cestovní zámek aktivovaný.
    Pokud strojek OneBlade stále nefunguje, kontaktujte nás a vyžádejte si další pomoc.
    Deaktivace cestovního zámku na strojku Philips OneBlade

    Články s referencemi

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.