• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jaké kroky musím provést, než zlikviduji chůvičku s připojením Philips Avent?

    Zveřejněno dne 21. listopadu 2022
    Než se rozhodnete zlikvidovat chůvičku s připojením Avent, proveďte resetování do továrního nastavení a vymažte veškerá data uložená na dětské jednotce. Přejděte do nastavení rodičovské jednotky a odhlaste se z aplikace. Jakmile se odhlásíte od aplikace, proveďte resetování do továrního nastavení dětské jednotky. Stiskněte a podržte vypínač po dobu 10 sekund, dokud kontrolka LED nezačne blikat.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: SCD923/26 , SCD921/26 .

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.