• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jak mohu odstranit svůj účet Philips v aplikaci Philips OneBlade?

    Zveřejněno dne 23. 2. 2024
    Uživatelé aplikace Philips OneBlade mohou odstranit údaje svého účtu Philips v oddílu „Údaje“ v profilu v aplikaci a následováním pokynů na obrazovce. 

    Dále také můžete smazat svůj účet tak, že se přihlásíte na stránky Philips z internetového prohlížeče a v oddílu svého profilu vyberete možnost „Smazat můj profil“.

    Ať už zvolíte jakoukoli metodu, smazání účtu bude provedeno během 3 pracovních dnů. 

    Upozorňujeme, že při odstranění účtu Philips odstraníte rovněž veškeré údaje s ním spojené, včetně historie holení a jakýchkoli jiných informací souvisejících s vaším účtem, včetně těch na webu philips.com a v dalších aplikacích Philips.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.