• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jak mohu spravovat své předplatné klubu OneBlade?

    Aktualizováno dne 2022-07-06

    Chcete-li upravit své předplatné klubu Philips OneBlade, přihlaste se do svého účtu a přejděte do sekce „upravit předplatné“. Zde můžete změnit četnost dodávek, pozastavit příští dodávku nebo změnit její datum.

    Upozorňujeme: Platby za váš strojek OneBlade 360 budou pokračovat, i když svůj plán pozastavíte. Toto se netýká zákazníků v České republice, kde je k dispozici pouze předplatné náhradních břitů.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP4530/30 .

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.