• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co je to plán náhradních břitů OneBlade?

    Aktualizováno dne 2022-07-06

    Četnost dodávek náhradních břitů zjistíte po přihlášení k předplatnému klubu OneBlade od společnosti Philips. Na základě této četnosti vám bude vždy doručen na danou adresu náhradní břit. Vy tak budete mít nový břit vždy po ruce a připravený na další holení.
    Zatímco plán strojku končí automaticky po 12 měsících, plán náhradních břitů bude pokračovat, dokud ho nezrušíte.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP4530/30 .

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.