• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co dělat, když je můj výrobek klubu OneBlade rozbitý nebo poškozený?

    Aktualizováno dne 2022-07-06

    Pokud je váš OneBlade 360 vadný, můžete zažádat o opravu nebo výměnu prostřednictvím webu Philips. Pokud se vada objeví během období aktivního předplatného, oprava nebo výměna obvykle proběhnou zdarma.

    Pokud je výrobek ztracen, odcizen nebo poničen špatným zacházením během období aktivního předplatného, může vám být účtována plná prodejní cena. 

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP4530/30 .

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.