• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jak připojím Philips OneBlade k aplikaci OneBlade?

    Zveřejněno dne 23. 2. 2024
    Upozornění: Tyto informace se týkají pouze uživatelů Philips OneBlade 360 s připojením. Chcete-li zjistit, zda tohle platí pro váš model, hledejte na obalu výrobku nebo v uživatelské příručce logo Bluetooth®. Pokud váš model nelze připojit pomocí Bluetooth, můžete jej stále přidat do profilu aplikace Philips OneBlade čímž odemknete funkce, jako je sledování stavu břitu.

    Uživatelé OneBlade modelů s připojením mohou používat aplikaci Philips OneBlade k odemknutí dodatečných funkcí, tipů, triků a dalších užitečných informací.
     
    1. Stáhněte a nainstalujte si aplikaci Philips OneBlade pro své mobilní zařízení se systémem iOS nebo Android a můžete začít. Podrobné údaje o aplikaci získáte na obalu svého strojku OneBlade (hledejte loga obchodů App Store a Google Play!) 
    2. Zkontrolujte, zda je v mobilním zařízení aktivována funkce Bluetooth. Poté otevřete aplikaci. 
    3. Podle pokynů v aplikaci připojte strojek OneBlade.
    4. Při navazování připojení bude světelný kroužek na rukojeti modře blikat. Jakmile bude strojek připojen, kroužek zůstane modře svítit.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP2734/20 , QP4631/65 , QP4530/30 .

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.