• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Jak bezpečně jsou ukládána a přenášena data na dětské chůvičce s připojením Philips Avent?

    Zveřejněno dne 2022-02-07
    Dětská chůvička s připojením Philips Avent přenáší a ukládá všechna data bezpečně pomocí nejmodernějších průmyslových standardních šifrovacích technologií. Neustále sledujeme a aktualizujeme naše bezpečnostní řešení podle toho, jak se technologie vyvíjí. Přenášená audio/video data se neukládají na našich serverech. Veškerá uložená videa a snímky se ukládají v mobilních zařízeních uživatele.
     

    Je dětská chůvička s připojením Philips Avent odolná proti hackerům?

    Společnost Philips dělá vše pro to, aby zabránila hacknutí přístroje a problémům s aktualizacemi. Ujistěte se, že vždycky používáte nejnovější verzi softwaru aplikace a firmwaru dětské chůvičky. Pokud ztratíte chytré zařízení, resetujte dětskou chůvičku, čímž odstraníte veškerá připojení. Do aplikace se můžete přihlásit také z jiného chytrého zařízení a účet smazat. Pokud jste jediný správce, od dětské chůvičky budou odpojeni také všichni uživatelé s účtem hosta.
     

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: SCD923/26 , SCD921/26 .

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.