• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Během procesu sycení dochází k vystříknutí nebo úniku vody. Co mám dělat?

    Může nastat několik situací:
    1. Láhev s vodou není utažená. Zkontrolujte, zda je láhev na vodu utažena.
    2. Množství vody v lahvi překračuje maximální rysku pro plnění vodou, zejména v létě, pokud objem vody rysku překročí, dojde snadno k vystříknutí vody nebo k jejímu úniku z hrdla láhve.
    Zaregistrujte svůj výrobek
    Zaregistrujte svůj výrobek

    Mějte přehled o tom, čeho se záruka vašeho výrobku týká

    Získejte nárok na vrácení peněz, dárky a speciální nabídky

    Získejte snadný přístup k podpoře výrobků

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.