• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Během procesu sycení dochází k vystříknutí nebo úniku vody. Co mám dělat?

    Zveřejněno dne 2020-12-28
    Může nastat několik situací:
    1. Láhev s vodou není utažená. Zkontrolujte, zda je láhev na vodu utažena.
    2. Množství vody v lahvi překračuje maximální rysku pro plnění vodou, zejména v létě, pokud objem vody rysku překročí, dojde snadno k vystříknutí vody nebo k jejímu úniku z hrdla láhve.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.