• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Proč nemá filtrovaná voda normální chuť?

    Zveřejněno dne 2019-11-07
    Důvody mohou být následující:
    1. Výrobek možná potřebuje vyčistit – vyčistěte filtrační konvici; 
    2. Mohlo uplynout období výměny filtrační patrony, vyměňte filtrační patronu; 
    3. Zkontrolujte, zda je filtrační patrona vložena na místo a zda je poškozený a opotřebený silikonový kroužek, a vložte je správně.
    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.