1
Výrobky

NOVÉ

Series 2200 Plně automatický kávovar

2 nápoje, Klasický napěňovač mléka, Matná černá, Dotykový displej EP2220/10

Odstraňování problémů

Výstražná kontrolka na mém kávovaru Philips se nevypíná

Pokud na kávovaru Philips svítí výstražná kontrolka a přístroj se nevypíná, hledejte řešení na níže uvedeném obrázku.

1. Svítí kontrolka „nádržka na vodu je prázdná“.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že nádržka na vodu je téměř prázdná nebo že nádržka na vodu není na svém místě.

Abyste to napravili, nádržku na vodu vyjměte a naplňte ji vodou po značku Max. Nádržku na vodu je nutné zatlačit dostatečně daleko do přístroje, aby kontrolka zhasla.

2. Svítí kontrolka „přihrádka na mletou kávu je prázdná“.

Pokud svítí výstražná kontrolka, znamená to, že nádobka na mletou kávu je plná a je třeba ji vyprázdnit.

Abyste problém vyřešili, musí být přístroj během vyprazdňování nádobky na mletou kávu ZAPNUTÝ. Vyjměte nádobku na odkapávání a vyprázdněte nádobu na mletou kávu. Umístěte vše zpět do přístroje.

3. Svítí kontrolka alarmu.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to buď, že nádobka na mletou kávu/nádobka na odkapávání není správně umístěna, nebo že jsou otevřená servisní dvířka.

Abyste to napravili, vložte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání zpět a ujistěte se, že jsou správně umístěny. Vyjměte nádržku na vodu a ujistěte se, zda jsou zavřená servisní dvířka.

4. Bliká kontrolka alarmu.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že spařovací jednotka není na svém místě, není správně umístěna nebo je blokována.

Napravíte to níže uvedeným postupem:

  1. Přístroj zcela VYPNĚTE.
  2. Vyjměte nádržku na vodu a otevřete servisní dvířka.
  3. Vyjměte spařovací jednotku a omyjte ji tekoucí vodou. Vložte ji zpět do přístroje tak, aby zaklapla na místo.
  4. Zavřete servisní dvířka a nádržku na vodu vložte zpět.
  5. ZAPNĚTE přístroj.

Poznámka: V případě, že jste v nádobce na mletou kávu našli suchou kávu, byla spařovací jednotka přeplněná mletou kávou a kávu uvolnila. Pokud používáte předem namletou kávu, použijte jednu plnou lžíci mleté kávy a nahoře ji zarovnejte.

5. Kontrolka alarmu svítí a kontrolka spuštění bliká.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že uvnitř přístroje je zachycený vzduch. Vzduch z přístroje uvolníte pomocí následujícího postupu:

  1. Naplňte vodou nádržku na vodu.
  2. Pod klasický napěňovač mléka umístěte šálek a stiskněte blikající tlačítko vypínače. Pozor: přístroj začne vypouštět horkou vodu, aby se zbavil vzduchu, který v něm je.

Pokud se tím problém nevyřeší, řiďte se následujícím postupem:

  1. VYPNĚTE přístroj.
  2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte z nádržky na vodu filtr AquaClean (pokud je vložen).
  3. Naplňte nádržku pitnou vodou a vložte ji zpět.
  4. Přístroj opět ZAPNĚTE a nechte jej zahřát.
  5. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.
  6. Pokud řešení zabere, vložte filtr AquaClean zpět a znovu nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

6. Bliká kontrolka filtru AquaClean.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že je třeba vložit/vyměnit a aktivovat vodní filtr AquaClean.

Podrobné pokyny ke vložení a aktivaci vodního filtru AquaClean najdete v uživatelské příručce, nebo se můžete podívat na naše instruktážní video.

7. Pomalu bliká kontrolka odstranění vodního kamene.

Pokud svítí tato výstražná kontrolka, znamená to, že je z přístroje potřeba odstranit vodní kámen.

Podrobné pokyny k odstranění vodního kamene z přístroje najdete v uživatelské příručce, nebo se můžete podívat na naše instruktážní video níže.

8. Blikají kontrolky všech výstražných ikon.

Pokud svítí všechny výstražné kontrolky, znamená to, že je potřeba přístroj resetovat. Provedete to podle níže uvedených kroků:

  1. VYPNĚTE přístroj a odpojte jej ze sítě.
  2. Z nádržky na vodu (je-li vložen) vyjměte vodní filtr AquaClean.
  3. Nádržku na vodu naplňte vodou a vložte ji zpět.
  4. Otevřete víko přihrádky na mletou kávu a zkontrolujte, zda není ucpaná mletou kávou. Pokud vidíte, že je ucpaná, vyčistěte ji koncem rukojeti lžíce na kávu.
  5. Zařízení opět zapojte do sítě a znovu je zapněte.
  6. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

Poznámka: Pokud budou kontrolky nadále blikat, je možné, že je přístroj přehřátý. Přístroj VYPNĚTE, počkejte 30 minut a znovu jej ZAPNĚTE. Pokud kontrolky blikají i nadále, obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi.

Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: EP2220/10 , EP2221/40 , EP2224/40 , EP2230/10 , EP2231/40 , EP3246/70 . více méně

Nenašli jste, co jste hledali?