6000 series Ultratenký televizor s rozlišením 4K s Android TV™
108 cm (43"), LED televizor 4K Ultra HD, Čtyřjádrový procesor, 16GB rozšiřitelný, DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 43PUS6551/12
Nejčastější dotazy
Co dělat, pokud se na televizoru Philips zobrazuje chybové hlášení se zprávou, že aplikace Android / obchod Google Play přestaly pracovat?
Situace
Nabídka Android televizoru zobrazuje zprávu s informací, že aplikace byla zastavena. Kromě toho může dojít k jedné z následujících situací:
• Aplikaci nelze otevřít.
• Aplikaci není možné nainstalovat nebo aktualizovat prostřednictvím obchodu Google Play.
Přijmout
Televizory se systémem Android používají obchod Google Play™ pro přístup k aplikacím, hrám a dalším službám Google. Pokud se zobrazí chybové hlášení z určité aplikace, která nepracuje správně, pro obnovení její funkčnosti postupujte následujícím způsobem:
1. Vypněte aplikaci (nelze provést u důležitých systémových aplikací)
● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a otevřete hlavní nabídku: ● Vyberte Nastavení / [Obecná nastavení] (General Settings)> [Nastavení systému Android] (Android Settings) > Aplikace. ● Vyberte aplikaci, které se týká chybové hlášení, a stiskněte tlačítko „OK“.
● Stiskněte tlačítko Domů na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Nastavení > Síť / [Nastavení sítě] (Network Settings) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory) / [Vyčistit paměť aplikací] (Clear Apps memory) Nebo [Bezdrátové připojení a sítě] (Wireless and Networks) > [Pevné nebo WiFi] (Wired or WiFi) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory)
Poznámka: „Google Play Services“, „Google Play Store“ a „Google Services Framework“ jsou aplikace běžící na pozadí jako podklad pro platformu Android.
Pokud se stále zobrazuje chybové hlášení, opakujte pro tyto aplikace kroky 1, 2 a 3. Pokud se problém nepodaří vyřešit, obraťte se na obchod Google Play nebo na vývojáře aplikace, protože se jedná o stažené aplikace třetích stran.
Poznámka: Aby bylo možné tento druh problému zaznamenat, doporučujeme v nastavení soukromí na televizoru povolit možnost statistik. Pro přístup k nastavení soukromí stiskněte tlačítko „Options“ na dálkovém ovladači a v galerii aplikací zaškrtněte druhé políčko [Statistiky, které nám pomohou zlepšit službu Smart TV] (Statistics to help us improve the Smart TV service).