Co dělat, pokud se na televizoru Philips zobrazuje chybové hlášení se zprávou, že aplikace Android / obchod Google Play přestaly pracovat?
Zveřejněno dne 2017-12-19
Situace
Nabídka Android televizoru zobrazuje zprávu s informací, že aplikace byla zastavena. Kromě toho může dojít k jedné z následujících situací:
• Aplikaci nelze otevřít.
• Aplikaci není možné nainstalovat nebo aktualizovat prostřednictvím obchodu Google Play.
Přijmout
Televizory se systémem Android používají obchod Google Play™ pro přístup k aplikacím, hrám a dalším službám Google. Pokud se zobrazí chybové hlášení z určité aplikace, která nepracuje správně, pro obnovení její funkčnosti postupujte následujícím způsobem:
1. Vypněte aplikaci (nelze provést u důležitých systémových aplikací)
● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a otevřete hlavní nabídku: ● Vyberte Nastavení / [Obecná nastavení] (General Settings)> [Nastavení systému Android] (Android Settings) > Aplikace. ● Vyberte aplikaci, které se týká chybové hlášení, a stiskněte tlačítko „OK“.
● Stiskněte tlačítko Domů na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Nastavení > Síť / [Nastavení sítě] (Network Settings) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory) / [Vyčistit paměť aplikací] (Clear Apps memory) Nebo [Bezdrátové připojení a sítě] (Wireless and Networks) > [Pevné nebo WiFi] (Wired or WiFi) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory)
Poznámka: „Google Play Services“, „Google Play Store“ a „Google Services Framework“ jsou aplikace běžící na pozadí jako podklad pro platformu Android.
Pokud se stále zobrazuje chybové hlášení, opakujte pro tyto aplikace kroky 1, 2 a 3. Pokud se problém nepodaří vyřešit, obraťte se na obchod Google Play nebo na vývojáře aplikace, protože se jedná o stažené aplikace třetích stran.
Poznámka: Aby bylo možné tento druh problému zaznamenat, doporučujeme v nastavení soukromí na televizoru povolit možnost statistik. Pro přístup k nastavení soukromí stiskněte tlačítko „Options“ na dálkovém ovladači a v galerii aplikací zaškrtněte druhé políčko [Statistiky, které nám pomohou zlepšit službu Smart TV] (Statistics to help us improve the Smart TV service).
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.