• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co dělat, pokud se na televizoru Philips zobrazuje chybové hlášení se zprávou, že aplikace Android / obchod Google Play přestaly pracovat?

    Zveřejněno dne 2017-12-19

    Situace

    Nabídka Android televizoru zobrazuje zprávu s informací, že aplikace byla zastavena.
    Kromě toho může dojít k jedné z následujících situací:

    • Aplikaci nelze otevřít.

    • Aplikaci není možné nainstalovat nebo aktualizovat prostřednictvím obchodu Google Play.

    Přijmout

    Televizory se systémem Android používají obchod Google Play™ pro přístup k aplikacím, hrám a dalším službám Google. Pokud se zobrazí chybové hlášení z určité aplikace, která nepracuje správně, pro obnovení její funkčnosti postupujte následujícím způsobem:

    1. Vypněte aplikaci (nelze provést u důležitých systémových aplikací)

    ● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a otevřete hlavní nabídku:
    ● Vyberte Nastavení / [Obecná nastavení] (General Settings)> [Nastavení systému Android] (Android Settings) > Aplikace.
    ● Vyberte aplikaci, které se týká chybové hlášení, a stiskněte tlačítko „OK“.

    ● Vyberte Zakázat nebo Odinstalovat a znovu stiskněte tlačítko „OK“.

    2. Vymažte data aplikace

    ● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a otevřete hlavní nabídku:
    ● Vyberte Nastavení / [Obecná nastavení] (General Settings)> [Nastavení systému Android] (Android Settings) > Aplikace.
    ● Vyberte aplikaci, které se týká chybové hlášení, a stiskněte tlačítko „OK“.

    ● Vyberte [Vymazat data] (Clear Data) a znovu stiskněte tlačítko „OK“.

    3. Znovu spusťte aplikaci (pokud se nepodařilo provést krok 1, přejděte k dalšímu kroku)

    ● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a otevřete hlavní nabídku:
    ● Vyberte Nastavení / [Obecná nastavení] (General Settings)> [Nastavení systému Android] (Android Settings) > Aplikace.
    ● Vyberte aplikaci, které se týká chybové hlášení, a stiskněte tlačítko „OK“.

    ● Vyberte Povolit nebo Instalovat a znovu stiskněte tlačítko „OK“.

    4. Vymažte paměť internetu.

    ● Stiskněte tlačítko Domů na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:

    Nastavení > Síť / [Nastavení sítě] (Network Settings) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory) / [Vyčistit paměť aplikací] (Clear Apps memory)
    Nebo
    [Bezdrátové připojení a sítě] (Wireless and Networks) > [Pevné nebo WiFi] (Wired or WiFi) > [Vymazat internetovou paměť] (Clear Internet Memory)

    Poznámka: „Google Play Services“, „Google Play Store“ a „Google Services Framework“ jsou aplikace běžící na pozadí jako podklad pro platformu Android.

    Pokud se stále zobrazuje chybové hlášení, opakujte pro tyto aplikace kroky 1, 2 a 3. Pokud se problém nepodaří vyřešit, obraťte se na obchod Google Play nebo na vývojáře aplikace, protože se jedná o stažené aplikace třetích stran.

    Poznámka: Aby bylo možné tento druh problému zaznamenat, doporučujeme v nastavení soukromí na televizoru povolit možnost statistik. Pro přístup k nastavení soukromí stiskněte tlačítko „Options“ na dálkovém ovladači a v galerii aplikací zaškrtněte druhé políčko [Statistiky, které nám pomohou zlepšit službu Smart TV] (Statistics to help us improve the Smart TV service).

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: 43PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 40PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6401/12 , 43PUT6401/12 , 49PUS6401/12 , 49PUT6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUT6401/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8700/12 , 65PUS8700/12 , 32PFH6500/88 , 32PFT6500/12 , 32PFK6500/12 , 32PFH5500/88 , 55PFK5500/12 , 55PFH5500/88 , 48PFK5500/12 , 48PFH5500/88 , 40PFT5500/12 , 40PFK5500/12 , 32PFK5500/12 , 32PFT5500/12 , 40PFH5500/88 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 55PUH6400/88 , 50PUT6400/12 , 40PUH6400/88 , 50PUK6400/12 , 50PUH6400/88 , 40PUT6400/12 , 40PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 65PUS7120/12 , 40PFH6550/88 , 65PFT6520/12 , 65PFK6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFT6550/12 , 55PFT5500/12 , 55PFK6580/12 , 55PFK6560/12 , 55PFK6550/12 , 55PFK6540/12 , 50PFT6550/12 , 50PFK6580/12 , 50PFK6560/12 , 50PFK6550/12 , 50PFK6540/12 , 50PFH6550/88 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 48PFT5500/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 43PUK7100/12 , 40PFT6550/12 , 40PFK6580/12 , 40PFK6560/12 , 40PFK6550/12 , 40PFK6540/12 , 40PFH6510/88 , 55PFK6510/12 , 50PFT6510/12 , 50PFK6510/12 , 50PFH6510/88 , 48PFS8209/12 , 40PFK6510/12 , 40PFT6510/12 , 55PFT6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS7909/12 , 55PUS8909C/12 , 65PUS9109/12 , 55PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 55PUS8809/12 , 48PFS8109/12 , 55PFS8109/12 , 42PUS7809/12 , 49PUS7809/12 , 55PUS7809/12 , 55PFS8209/12 , 42HFL7108D/12 , 47HFL7108D/12 , 42HFL7008D/12 , 47HFL7008D/12 , 42PFL6008H/12 , 42PFL6158S/12 , 42PFL6188K/12 , 42PFL6188S/12 , 42PFL6678K/12 , 42PFL6678S/12 , 42PFL7108H/12 , 47PFL6008H/12 , 47PFL6008K/12 , 47PFL6158S/12 , 47PFL6188K/12 , 47PFL6198K/12 , 47PFL6678S/12 , 47PFL7008S/12 , 47PFL7108H/12 , 47PFL7108K/12 , 55PFL6188K/12 , 55PFL6188S/12 , 55PFL6198K/12 , 55PFL6678S/12 , 55PFL7008K/12 , 55PFL7108K/12 , 60PFL6008H/12 , 42PFL6008K/12 , 42PFL6008S/12 , 42PFL6198K/12 , 42PFL7008K/12 , 42PFL7008S/12 , 42PFL7108K/12 , 42PFL7108S/12 , 47PFL6008S/12 , 47PFL6188S/12 , 47PFL6678K/12 , 47PFL7008K/12 , 47PFL7108S/12 , 55PFL6008H/12 , 55PFL6008K/12 , 55PFL6008S/12 , 55PFL6158S/12 , 55PFL7008S/12 , 55PFL7108H/12 , 55PFL7108S/12 , 60PFL6008S/12 . Kliknutím sem zobrazíte další čísla produktů Kliknutím sem zobrazíte méně čísel produktů

    Nejčastější dotazy

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.