Kontrolní seznam
Ověřte, zda:
• Je software televizoru a zdrojového zařízení aktuální.
• Je obraz a zvuk přehráván správně pomocí jiného zdroje (např. ukázkový videoklip, Smart TV).
• Je v nabídce Zdroj vybrán správný port HDMI.
Article Published Date : 2019-02-22
Kontrolní seznam
Ověřte, zda:
• Je software televizoru a zdrojového zařízení aktuální.
• Je obraz a zvuk přehráván správně pomocí jiného zdroje (např. ukázkový videoklip, Smart TV).
• Je v nabídce Zdroj vybrán správný port HDMI.
Nastal některý z těchto problémů:
● obraz se nezobrazuje nebo je abnormální
● zvuk není slyšet, je abnormální nebo přerušovaně vypadává
● žádná zpráva o signálu zdroje
● žádný zvukový/obrazový obsah
● funkce EasyLink / CEC nefunguje nebo je dočasně mimo provoz
● Zobrazuje se chybové hlášení související s HDCP
Pokud chcete (znovu) navázat spojení mezi externím zařízením a televizorem, postupujte následovně:
V závislosti na nastavení různých zařízení připojených k televizoru ověřte správnost nastavení. Ověřte, zda se po změně nastavení správně přehrává zvuk a obraz.
*Položka nabídky televizoru se může mírně lišit.
Pokud televizor nerozpozná zařízení HDMI, přepněte zdroj na jiné zařízení a poté zpět.
● Vypněte televizor.
● Od televizoru odpojte všechny kabely, příslušenství a zařízení. Tento krok případně zahrnuje i modul CAM.
● Počkejte alespoň minutu (po zhasnutí LED žárovky) a teprve potom kabel napájení znovu zapojte.
● Televizor znovu zapněte a nepřipojujte žádné odpojené kabely, příslušenství ani zařízení.
● Odpojte napájecí kabel externích zařízení. Po jedné minutě připojte zpět napájecí kabel a spusťte zařízení.
● Počkejte 3-5 minut, než se dokončí procesy spuštění.
Kabel HDMI zapojte nejdřív do televizoru, potom do zařízení.
● Stiskněte tlačítko Zdroj na dálkovém ovladači a vyberte port HDMI, do kterého je kabel zapojen.
Připojte externí zařízení HDMI prostřednictvím jiného kabelu a ověřte, zda kabel funguje.
Do továrního nastavení se resetuje pouze obraz a zvuk. Seznamy kanálů, záznamy HDD a další vybraná nastavení se nezmění.
● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Nastavení] > [Obecná nastavení] > [Obnovit výchozí] > [Ano]
Pokud chcete odstranit všechna nastavení televizoru / záznamy HDD a spustit první instalaci, postupujte takto:
● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Nastavení] > [Obecná nastavení] > [Opětovná instalace televizoru] > [Ano]
Po opětovné instalaci televizoru se u nastavení vybraných v kroku 1 obnoví výchozí nastavení. Pokud externí zařízení HDMI nefunguje správně, zopakujte pokyny z kroku 1.
Poznámka: Používáte-li adaptér HDMI na DVI nebo kabel HDMI na DVI, připojte další audio kabel ke vstupu audio (pouze mini jack), je-li k dispozici.