Co dělat, pokud televizor Philips po vypnutí ztratí nastavení sítě?
Zveřejněno dne 2019-02-25
Situace
Nastala některá z těchto situací:
● Po zapnutí televizoru se ztratí dříve zvolené nastavení připojení k Wi-Fi. Na obrazovce televizoru se zobrazí okno instalace sítě, do kterého lze data znovu zadat.
● Televizor během instalace Wi-Fi vyhledává routery, ale nemůže žádné najít.
Kontrolní seznam
Ověřte, zda:
● Je software aktuální.
● Je televizor zcela spuštěn, než otevřete platformu Smart TV. Po zapnutí televizoru vždy počkejte 5 minut a teprve potom se pokuste připojit k síti.
Přijmout
Pokud se televizor po předchozím nastavení připojení nepřipojí k bezdrátové síti automaticky, postupujte následovně:
1. Provedení cyklu zapnutí
• Vypněte televizor
• Vytáhněte kabel napájení ze zásuvky ve zdi
• Počkejte alespoň minutu (po zhasnutí LED žárovky) a teprve potom kabel napájení znovu zapojte
• Televizor znovu zapněte
Otevřete prostředí Smart TV a zjistěte, zda se obnovilo připojení k internetu.
2. Resetování routeru
Resetujte router podle kroků uvedených výrobcem routeru. Zkontrolujte, zda problém přetrvává.
3. Zkontrolujte nastavení sítě v televizoru.
Stiskněte tlačítko „Home“ nebo „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Nastavení] > [Nastavení sítě] > [Zobrazit nastavení sítě] nebo [Bezdrátové připojení a sítě] (Wireless and Networks) > [Zobrazit nastavení sítě] (View network settings)
V této nabídce lze zkontrolovat následující nastavení:
• [Režim sítě]: Tato položka by měla být nastavena na hodnotu [DHCP / automatická IP] (DHCP/auto IP)
Tato možnost zajišťuje, aby televizor automaticky aktualizoval připojení v případě, že router změní adresu IP televizoru.
4. Kontrola možností zabezpečení routeru
Nastavení zabezpečení routeru může televizoru zabránit navázat spojení. Zkontrolujte následující nastavení:
• Internetové porty 80 a 443 by měly být otevřené.
• Zkontrolujte nastavení routeru u možnosti „skrýt/neviditelné SSID“. Tato možnost musí být deaktivována.
Poznámka: Jednotlivé routery se liší. Další informace týkající se změny těchto nastavení naleznete v příručce nebo se obraťte na výrobce routeru.
5. Test dalšího připojení
Pokud chcete ověřit, zda se při použití Wi-Fi připojení přímo přes router nebo u všech připojení k internetu ztratí nastavení, zkuste následující:
• Vytvořte hotspot síť na mobilním zařízení • Propojte router a televizor pomocí ethernetového kabelu
Pokud televizor neuloží data internetového připojení, kontaktujte podporu Philips TV
Další informace naleznete na webové stránce podpory Philips TV.
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.