Situace
Při sledování televizních kanálů nevychází z reproduktorů televizoru zvuk.
Article Published Date : 2019-02-25
Situace
Při sledování televizních kanálů nevychází z reproduktorů televizoru zvuk.
Ověřte, zda:
• Je software v televizoru aktuální
• Není ztlumena hlasitost televizoru a je nastavena nejméně na hodnotu 20.
• Zvukový výstup není nastaven na externí zvukový systém
Aby bylo možné získat zvuk z reproduktorů televizoru, postupujte podle následujících kroků:
Zkuste poslouchat televizor při sledování materiálu z jiného zdroje, například při sledování disku BluRay, DVD, televizních kanálů, klipu v aplikaci Youtube nebo ukázkového videa HD.
Zkontrolujte, zda jsou v nabídce zvuku vybrány reproduktory televizoru.
Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Nastavení/rychlé nastavení] (Setup/quick settings) > Zvuk > Pokročilé > [Reproduktory TV] (TV speakers) > Zapnuto a stiskněte tlačítko „OK“.
Nebo
• Pro televizory se systémem Android: stiskněte tlačítko „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Reproduktory > Zapnuto a stiskněte tlačítko „OK“.
Zkontrolujte, zda jste pro televizor vybrali správné umístění.
● Stiskněte tlačítko Domů na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Nastavení > [Nastavení televizoru] (Television settings) > [Obecná nastavení] (General settings) > [Umístění televizoru] (TV placement) > [Na stojanu] (On a stand) a stiskněte tlačítko „OK“.
Nebo
• Pro televizory se systémem Android: stiskněte tlačítko „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Všechna nastavení] (All settings) > [Obecná nastavení] (General settings) > [Umístění televizoru] (TV placement) > [Na stojanu] (On a stand) a stiskněte tlačítko „OK“.
• Vytáhněte zástrčku napájecího kabelu ze zásuvky.
• Odpojte od televizoru všechna zařízení.
• Po uplynutí nejméně dvou minut znovu zapojte napájecí zástrčku. Žádná zařízení ještě nepřipojujte.
• Zapněte televizor vypínačem z pohotovostního režimu.
• Podle potřeby připojte externí zařízení.
Přehrajte ukázkový videoklip HD a poslouchejte, zda reproduktory televizoru přehrávají zvuk, když k televizoru nejsou připojena žádná zařízení. Ukázkový videoklip HD je krátký filmový klip uložený v televizoru. Spuštění klipu:
● Stiskněte tlačítko Domů na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Nastavení] > [Sledovat ukázky] > [Ukázkové video HD] > [Spustit] *
Nebo
Pro televizory se systémem Android: stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači a v nabídce aplikací vyberte možnost [Demo] (Demo me)
Poznámka: Některé televizory nemají ukázkový videoklip HD v nabídce Sledovat ukázky. V takovém případě přeskočte krok 5 a pokračujte ke kroku 6.
Pokud je při přehrávání ukázkového videoklipu HD slyšet zvuk:
Obraťte se na výrobce externího zařízení nebo případně na poskytovatele kanálu. Některé další doporučené kroky mohou být:
• Případná změna hlasitosti na připojených zařízeních
• Připojení zařízení k jinému portu televizoru (např. HDMI, Scart)
• Kontrola kabelů vedoucích od připojeného zařízení k televizoru
● Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a podle modelu televizoru vyberte:
Nastavení > [Nastavení televizoru] (TV settings) > Resetovat
Nastavení > [Nastavení televizoru] (TV settings) > [Tovární nastavení] (Factory Settings)
Nastavení > [Nastavení televizoru] (TV settings) > [Obecná nastavení] (General Settings) > [Tovární nastavení] (Factory Settings)
Nastavení > [Nastavení televizoru] (TV settings) > [Obecná nastavení] (General Settings) > [Tovární nastavení] (Factory Settings) > Resetovat
Nebo
• Pro televizory se systémem Android: stiskněte tlačítko „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Všechna nastavení] (All settings) > [Obecná nastavení] (General Settings) > [Tovární nastavení] (Factory settings) a stiskněte tlačítko „OK“.
Poznámka: Tato možnost je v nabídce často poslední. Pokud se nezobrazuje, přejděte dolů.
Pokud chcete provést opakovanou instalaci všech funkcí televizoru, stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači a podle modelu vyberte jednu z následujících možností:
• [Nastavení] > [Nastavení televizoru] > [Obecná nastavení] > [Opakovaná instalace televizoru]
• [Nastavení] > [Nastavení televizoru] > [Opakovaná instalace televizoru]
Nebo
• Pro televizory se systémem Android: stiskněte tlačítko „Settings“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
[Všechna nastavení] (All settings) > [Obecná nastavení] (General settings) > [Opakovaná instalace televizoru] (Reinstall TV)
Pokud neměly výše uvedené kroky požadovaný efekt, obraťte se na tým podpory TV.
Tento krok platí pouze pro televizory řady 8xx6 a 9xx6 z roku 2011 a televizory řady 7xx7, 8xx7 a 9xx7 z roku 2012