Co dělat, pokud se na obrazovce televizoru Philips zobrazují svislé nebo vodorovné pruhy?
Situace
Na obrazovce televizoru se zobrazují svislé nebo vodorovné pruhy
Kontrolní seznam
Ověřte, zda: • Je software aktuální
Přijmout
Abyste zjistili více o povaze pruhů, ověřte, zda: • Jsou pruhy vidět i v nabídce televizoru. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači televizoru • Jsou pruhy vidět také při zobrazení loga společnosti Philips na úvodní obrazovce
Resetujte televizor
• Odpojte televizor ze zásuvky • Odpojte od televizoru všechna zařízení • Po zhasnutí LED žárovky počkejte alespoň minutu • Televizor znovu zapněte
Pokud problém přetrvává i po resetování, obraťte se na speciální tým pro podporu televizorů Philips.
Každý výrobek má jedinečné číslo modelu, které obvykle začíná písmeny následovanými sérií číslic, například GC6440, 37PFL7403D nebo SA1300.
Číslo vašeho modelu lze najít několika způsoby:
Podívejte se na obal
Podívejte se dovnitř výrobku
Podívejte se na výrobek
Prohlédněte si manuál
Omlouváme se, ale tento výrobek jsme nenašli. Zkontrolujte, zda jste vyplnili správné číslo modelu. Číslo modelu se skládá z písmen následovaných číslicemi (např. HX9903, SP9820). V případě, že pro číslo modelu nebyly nalezeny žádné výsledky, obraťte se na naše kontaktní centrum.
Výsledky vyhledávání pro {words} ({number} výrobky)
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.