Situace
● Během používání aplikace se objeví problém s přehráváním videa nebo zvuku.
● Když vyberete aplikaci, objeví se černá obrazovka
● Aplikace přestává pracovat nebo ukazuje chybovou zprávu.
Article Published Date : 2018-09-06
Situace
● Během používání aplikace se objeví problém s přehráváním videa nebo zvuku.
● Když vyberete aplikaci, objeví se černá obrazovka
● Aplikace přestává pracovat nebo ukazuje chybovou zprávu.
Ověřte, zda:
● je software aktuální
● aplikace byla otevřena z platformy televizních aplikací bez použití externího chytrého zařízení
● jsou jiné aplikace funkční
● je úspěšně navázáno internetové připojení
Pro zjištění příčiny přerušování přehrávání obsahu aplikace proveďte následující kroky. Když se zobrazí chybová zpráva, přejděte prosím na poslední odstavec níže uvedeného článku o chybových zprávách.
Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti:
Setup > Network / [Network Settings] (Nastavení sítě) > [Clear Internet Memory] (Vymazat internetovou paměť) / [Clear Apps memory] (Vyčistit paměť aplikací)
Soubory cookie a historie procházení budou odstraněny. Potvrzení se nezobrazí. Ověřte, zda správně funguje přehrávání videa.
nebo
Pro instrukce o obnovení bílého seznamu televizní aplikace přejděte na příslušné články níže a klikněte na často kladené dotazy „Postup při nemožnosti otevření aplikace skrze nástěnku SmartTV. (Obnovení bílého seznamu aplikace)”
Pro nalezení více pokynů pro přeinstalování televizoru přejděte na článek níže.
Chybová zpráva
Poskytovatel aplikace může v této aplikaci zobrazovat chybovou zprávu. Pokud budete potřebovat další pomoc, konzultujte chybovou zprávu s poskytovatelem aplikace.