Situace
Pro televizní funkce Smart je potřeba přístup k internetu.
Article Published Date : 2021-06-20
Situace
Pro televizní funkce Smart je potřeba přístup k internetu.
Ověřte, zda:
• Router bezdrátové sítě byl zapnut po dobu alespoň dvou minut
• Je software v televizoru aktuální. Porovnejte verzi na televizním menu:
Settings > [All settings] (Všechna nastavení) > [Update software] (Aktualizovat software) > [Current Software Info] (Informace o současném softwaru) s dostupnou verzí na webové stránce Philips podpory.
Doporučujeme pevné připojení k domácí síti, protože pevná připojení jsou silnější a stabilnější než bezdrátové připojení.
1:
Pro připojení televizoru k síti proveďte následující kroky:
• Stiskněte tlačítko Settings na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti: [All settings] (Všechna nastavení) > [Wireless and Networks] (Bezdrátové a sítě)
• Zvolte: Vyberte možnost [Wired or Wi-Fi] (Kabelová nebo Wi-Fi) > [Connect to Network] (Připojit do sítě).
Zvolte typ připojení.
Pokud má router nastavení WPS, je možno router přímo připojit bez vyhledávání.
1–2:
• Zvolte: [WPS]
• Přejděte k routeru a stiskněte tlačítko WPS. Během dvou minut přejděte zpět k televizoru.
V televizoru vyberte možnost Connect.
Televizor bude vyhledávat všechny dostupné bezdrátové sítě.
• Vyberte správnou bezdrátovou domácí síť.
Pokud se v seznamu nezobrazuje bezdrátová síť, vyberte položku [Přidat novou síť] a zadejte jméno bezdrátové sítě.
Zadejte šifrovací klíč bezdrátové sítě. Standardní heslo je zobrazeno na routeru nebo v dokumentech k němu.
Pokud používáte dálkový ovladač s klávesnicí QWERTY na zadní straně, doporučujeme vám používat pouze jeden typ vstupu najednou (dálkovou klávesnici QWERTY nebo klávesnici na obrazovce). Pokud byste používali oba vstupy pro zadání kódovacího hesla, může docházet ke zpožděním při změně vstupů.
Televizor začal vyhledávat síťové připojení.
Je-li připojení úspěšné, zobrazí se zpráva.