Situace
Při spuštění Smart TV se zobrazí zpráva Philips server not found (Server Philips nebyl nalezen).
Article Published Date : 2019-03-18
Situace
Při spuštění Smart TV se zobrazí zpráva Philips server not found (Server Philips nebyl nalezen).
Ověřte, zda:
• je televizor připojený k domácí síti kabelem nebo přes síť Wi-Fi (viz návod k obsluze televizoru)
• je software v televizoru aktuální
Zpráva Philips server not found (Server Philips nebyl nalezen) znamená, že je nutné zkontrolovat připojení mezi televizorem a portálem SmartTV.
Následující kroky nabízejí možná řešení. Po každém kroku znovu zkuste připojit SmartTV.
Tím se aktualizuje připojení SmartTV k internetu
• Odpojte nejméně na jednu minutu napájecí kabel televizoru ze zástrčky.
• Po zapnutí televizoru počkejte nejméně pět minut, než router a SmartTV navážou nové připojení.
Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti:
Setup > [Network Settings] (Nastavení sítě)> [Clear Apps memory] (Vyčistit paměť aplikací)
Poznámka: U modelů vyrobených před rokem 2013 může mít tato možnost nabídky název: [Clear Internet Memory] (Vymazat internetovou paměť), [Clear Apps Memory] (Vyčistit paměť aplikací) nebo [Clear NetTV memory] (Vyčistit paměť NetTV). Po dokončení tohoto procesu se nezobrazí žádné potvrzení.
• Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti:
Settings > [Network settings] (Nastavení sítě) > [View network settings] (Zobrazit nastavení sítě) > [IP Address] (IP adresa)
*IP adresa začíná 169 nebo 0.0: *
Je třeba zkontrolovat připojení mezi televizorem a routerem. Pokračujte prosím článkem What to do when having difficulties establishing a wireless connection? (Jak postupovat v případě potíží s vytvořením bezdrátového připojení?)
IP adresa začíná 192 nebo 10 či jinak:
Pokračujte dalšími kroky.
Pokud je interní datum televizoru nepřesné, SmartTV se nemůže připojit k serveru a zobrazí se chybová zpráva Server Philips nebyl nalezen.
Chcete-li změnit datum v televizoru, stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti:
• Setup > [TV Settings] (Nastavení televizoru) > Preferences > Clock > Manual
• Je nutné opravit zejména datum, čas může být o pár minut zpožděný
Televizor vyžaduje silný signál Wi-Fi. Rozsah Wi-Fi na televizoru se může lišit od menších zařízení, jako jsou počítače. Kontrola signálu Wi-Fi:
• Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Setup > [Network Settings] (Nastavení sítě) > [View Wireless Settings] (Zobrazit bezdrátové nastavení)
• Síla signálu by měla být více než 3 proužky z 5 (60 %).
Zkuste snížit vzdálenost mezi televizorem a routerem, nebo raději vyzkoušejte kabelové připojení, které je stabilnější.
Nezapomeňte na to, že během opakované instalace dojde ke ztrátě nahrávek, nastavení a informací o kanálech.
Stiskněte tlačítko Home na dálkovém ovladači televizoru a vyberte možnosti:
Setup > [TV settings] (Nastavení televizoru) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru)