• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co dělat, pokud není na televizoru Philips přístupná služba SmartTV?

    Zveřejněno dne 2018-04-06

    Situace

    Nastala některá z těchto situací:

    • Služba SmartTV není přístupná

    • Zobrazí se ikona načítání, ale služba SmartTV se nenačte

    Zobrazí se zpráva „Nebyl nalezen server Philips“

    • Zobrazí se zpráva „Chcete-li dokončit přihlášení ke službě SmartTV, vypněte a znovu zapněte televizor“

    • Zobrazí se obrazovka SmartTV Demo

    Kontrolní seznam

    Ověřte, zda:

    • je software v televizoru aktuální

    • Je v televizoru k dispozici kabelové nebo bezdrátové připojení.

    • V případě použití bezdrátového signálu: bezdrátový signál má sílu nejméně 80 % mezi televizorem a bezdrátovým přístupovým bodem

    •Televizor byl zapnutý nejméně 3 minuty před přístupem k portálu SmartTV

    Poznámka: Během údržby portálu SmartTV je SmartTV dočasně nepřístupná (maximálně až 6 hodin).

    Přijmout

    Nepřístupnost Smart TV mohou způsobit různé faktory. Pokud chcete ověřit, co způsobuje zablokování portálu služby Smart TV, postupujte pomocí následujících kroků pro řešení potíží:

    1. Provedení cyklu zapnutí

    Restartujte televizor podle následujícího postupu:
    • Vypněte televizor
    • Odpojte napájecí kabel televizoru.
    • Počkejte alespoň minutu (po zhasnutí LED žárovky) a teprve potom kabel napájení znovu zapojte
    • Televizor znovu zapněte

    2. Ověřte správnost nastavení hodin.

    • Stiskněte tlačítko „Settings“ (ozubené kolo) na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:

    [All Settings] (Všechna nastavení) > [Region and language] (Region a jazyk) > Clock > [Auto clock mode] (Automatický režim hodin) > Manual

    • Nastavte správný čas a datum.

    3. Zkontrolujte nastavení sítě v televizoru.

    • Stiskněte tlačítko „Settings“ (ozubené kolo) na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:

    All [Settings] Všechna (Nastavení) > [Network settings] (Nastavení sítě) > [View network settings] (Zobrazit nastavení sítě)

    V této nabídce lze definovat následující nastavení:

    [Network mode] (Režim sítě): Tato položka by měla být nastavena na hodnotu [DHCP/auto IP] (DHCP / automatická IP)

    Tato možnost zajišťuje, aby televizor automaticky aktualizoval připojení v případě, že router změní IP adresu televizoru.

    [IP address] (IP adresa):

    Pokud IP adresa začíná 169 nebo 0.0, znamená to, že router blokuje připojení nebo nemá připojení k televizoru. Přejděte ke kroku 5.

    4. Vymažte paměť internetu.

    • Stiskněte tlačítko „Settings“ (ozubené kolo) na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:

    [All settings] (Všechna nastavení) > Network > [Clear Internet Memory] (Vymazat internetovou paměť)

    Soubory cookie a historie procházení budou odstraněny. Potvrzení se nezobrazí.

    • Opakujte krok 1, vyčkejte 3 minuty, než se televizor zcela zapne, a zkuste přejít ke službě SmartTV. Pokud se televizor nepřipojuje ke službě SmartTV, pokračujte krokem 5.

    5. Vyzkoušejte kabelové připojení, pokud se používá bezdrátové připojení.

    Bezdrátové připojení může být rušeno kovem, zdmi, vodou nebo jinými zařízeními.

    6. Obraťte se na poskytovatele služeb internetu.

    Přístup ke službě SmartTV může být blokován routerem v domácí síti. Poskytovatele služeb internetu vám může pomoci zkontrolovat nastavení zabezpečení routeru (např. firewall, cloudovou ochranu).

    7. Opakovaná instalace televizoru

    Nezapomeňte na to, že během opakované instalace dojde ke ztrátě nahrávek a informací o kanálech.

    • Stiskněte tlačítko „Home“ na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:

    Settings > [General settings] (Obecná nastavení) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru).

    • Postupujte podle pokynů na obrazovce.

    Nejčastější dotazy

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.