• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Výrobky

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Co dělat, pokud není přístupná služba SmartTV? (2k16 sad)

    Situace
    Nastala některá z těchto situací:

    • Služba SmartTV není přístupná

    • Zobrazí se ikona načítání, ale služba SmartTV se nenačte

    Zobrazí se zpráva „Nebyl nalezen server Philips“

    • Zobrazí se zpráva „Chcete-li dokončit přihlášení ke službě SmartTV, vypněte a znovu zapněte televizor“

    • Zobrazí se obrazovka SmartTV Demo

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: 32PFS5362/12 , 32PFT5362/12 , 32PHS5302/12 , 49PFS5302/12 , 43PFS5302/12 , 55POS901F/12 , 43PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 40PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6401/12 , 43PUT6401/12 , 49PUS6401/12 , 49PUT6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUT6401/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 32PFS6401/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8901/12 . Kliknutím sem zobrazíte další čísla produktů Kliknutím sem zobrazíte méně čísel produktů

    Zaregistrujte svůj výrobek
    Zaregistrujte svůj výrobek

    Mějte přehled o tom, čeho se záruka vašeho výrobku týká

    Získejte nárok na vrácení peněz, dárky a speciální nabídky

    Získejte snadný přístup k podpoře výrobků