• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co dělat, pokud není přístupná služba SmartTV? (2k16 sad)

    Zveřejněno dne 2019-03-18

    Situace
    Nastala některá z těchto situací:

    • Služba SmartTV není přístupná

    • Zobrazí se ikona načítání, ale služba SmartTV se nenačte

    Zobrazí se zpráva „Nebyl nalezen server Philips“

    • Zobrazí se zpráva „Chcete-li dokončit přihlášení ke službě SmartTV, vypněte a znovu zapněte televizor“

    • Zobrazí se obrazovka SmartTV Demo

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: 32PFS5362/12 , 32PFT5362/12 , 32PHS5302/12 , 49PFS5302/12 , 43PFS5302/12 , 55POS901F/12 , 43PUS6551/12 , 55PUS6551/12 , 65PUS7601/12 , 75PUS7101/12 , 32PFS5501/12 , 49PFS5501/12 , 40PFS5501/12 , 65PUS7101/12 , 65PUS6521/12 , 43PUS6401/12 , 43PUT6401/12 , 49PUS6401/12 , 49PUT6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUT6401/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 32PFS6401/12 , 49PUS7101/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8901/12 . Kliknutím sem zobrazíte další čísla produktů Kliknutím sem zobrazíte méně čísel produktů

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.