• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Elektrický kartáček nelze připojit k aplikaci Sonicare.

    Zveřejněno dne 2019-11-17

    Pokud se vám nedaří připojit elektrický zubní kartáček Philips Sonicare k aplikaci Sonicare. Rádi vám pomůžeme. Stačí se řídit těmito jednoduchými kroky.

    Play Pause
    1. V chytrém telefonu zapněte funkci Bluetooth.
    2. Spusťte aplikaci Philips Sonicare a přejděte na kartu „Brush“ (Kartáček) v levém dolním rohu aplikace.
    3. Vyjmutím kartáčku z nabíječky, nebo stisknutím tlačítka režimu „mode“ na kartáčku aktivujte rukojeť. Mělo by se zapnout podsvícení rukojeti. Aplikace by se nyní měla automaticky připojit ke kartáčku.
    4. Připojení ověříte tak, že kartáček zapnete. Na obrazovce by se měl zobrazit odpočet 2 minut. Případně můžete přejít do nabídky v levém horním rohu aplikace a zvolit možnost „My Handle“ (Moje rukojeť). Na této obrazovce naleznete stav rozhraní Bluetooth „connected“ (připojeno), nebo „not connected“ (nepřipojeno).

    Jestliže je ve stavu „not connected“ (nepřipojeno), přejděte zpět na kartu „Brush“ (Kartáček) v levém dolním rohu. Tentokrát zde naleznete poradce při řešení potíží s připojením.

    Toto a další videa naleznete na serveru YouTube.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.