Co znamenají kontrolky a chybové kódy na mé čističce vzduchu Philips?
Kód F0 nebo FO
Jakmile se na čističce vzduchu Philips objeví kód F0 nebo FO, vyčistěte předfiltr a resetujte čas čištění. Zjistěte, jak resetovat čas čištění předfiltru na vašem modelu:
AC121x, AC138x
Po vyčištění předfiltru stiskněte a podržte tlačítko dětského zámku po dobu tří sekund, čímž resetujtete čas čištění předfiltru.
AC272x, AC382x, AC492x
Po vyčištění předfiltru nebo odstranění vodního kamene ze zvlhčovacího filtru stiskněte a podržte tlačítko časovače/resetu po dobu tří sekund, čímž resetujete čas čištění předfiltru nebo filtru.
AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
Po vyčištění předfiltru stiskněte a podržte tlačítko resetu po dobu tří sekund, čímž resetujete čas čištění předfiltru.
Pokud se po čištění a resetování časovače předfiltru stále zobrazuje kód F0 nebo FO, kontaktujte nás na stránkách philips.com/contact, kde vám poskytneme další pomoc.
Další chybové kódy a kontrolky
V závislosti na vašem modelu čističky vzduchu Philips se můžete setkat s jedním nebo několika z následujících kódů nebo kontrolek:
-
Kód A: Automatický režim.
-
Kód C: Režim výparů (pouze modely AC3254 a AC3256).
-
Kód L: Dětský zámek zapnutý.
-
Kód UL: Dětský zámek vypnutý.
-
Kód AO nebo A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vyměňte filtr NanoProtect HEPA a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.
-
Kód CO nebo C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vyměňte filtr NanoProtect AC a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.
-
Kód SL: Režim spánku.
-
Kód 1h: Režim časovače.
-
Kód t: Režim Turbo.
-
Kód L1, L2, L3, L4: Úroveň výparů.
-
Kontrolka „–“: Funkce ztlumování světla je aktivovaná.
-
Chybový kód Er: Halový snímač nefunguje správně. Sejměte a znovu nasaďte přední panel. Pokud chybový kód „Er“ přetrvává, kontaktujte nás.
-
Chybový kód E1, E2, E3, E4: Přístroj má poruchy. Obraťte se na nás pro další pomoc.
-
Chybový kód E6: Kód E6 znamená, že byla zapnuta ochrana proti přehřátí. Vypojte zařízení ze zásuvky, zkontrolujte, že je z filtru odstraněn obal a že není blokován vstup vzduchu. Počkejte jednu minutu a zařízení opět zapojte do zásuvky. Pokud se kód E3 zobrazuje i dále, na ohřívači je další závada. Obraťte se na nás pro další pomoc. (Pouze modely AMF870 a AMF872)
Pokud vám řešení výše nepomohlo problém vyřešit, kontaktujte nás na stránkách philips.com/contact, kde vám pomůžeme.