• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co znamenají kontrolky a chybové kódy na mé čističce vzduchu Philips?

    Zveřejněno dne 30 December 2022
    Ve článku níže zjistíte, co znamenají dané kontrolky a chybové kódy na čističce vzduchu Philips.

    Významy chybových kódů a kontrolek

    V závislosti na vašem modelu čističky vzduchu Philips se můžete setkat s jedním nebo několika z následujících kódů nebo kontrolek:
     

    • Kód A: Automatický režim.

    • Kód C: Režim výparů (pouze modely AC3254 a AC3256).

    • Kód L: Dětský zámek zapnutý.

    • Kód UL: Dětský zámek vypnutý.

    • Kód F0 nebo FO: Vyčistěte předfiltr a resetujte čas čištění předfiltru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.

    • Kód AO nebo A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vyměňte filtr NanoProtect HEPA a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.

    • Kód CO nebo C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vyměňte filtr NanoProtect AC a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.

    • Kód SL: Režim spánku.

    • Kód 1h: Režim časovače.

    • Kód t: Režim Turbo.

    • Kód L1, L2, L3, L4: Úroveň výparů.

    • Kontrolka „–“: Funkce ztlumování světla je aktivovaná.

    • Chybový kód Er: Halový snímač nefunguje správně. Sejměte a znovu nasaďte přední panel. Jestliže chybový kód „Er“ nadále přetrvává, obraťte se na Středisko péče o zákazníky ve vaší zemi.

    • Chybový kód E1, E2, E3, E4: Přístroj má poruchy. Obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi. 

    • Chybový kód E6: Kód E6 znamená, že byla zapnuta ochrana proti přehřátí. Vypojte zařízení ze zásuvky, zkontrolujte, že je z filtru odstraněn obal a že není blokován vstup vzduchu. Počkejte jednu minutu a zařízení opět zapojte do zásuvky.  Pokud se kód E3 zobrazuje i dále, na ohřívači je další závada. Obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi. (Pouze modely AMF870 a AMF872)



    Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Chápu

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.