• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co znamenají kontrolky a chybové kódy na mé čističce vzduchu Philips?

    Zveřejněno dne 23. března 2023
    Ve článku níže zjistíte, co znamenají dané kontrolky a chybové kódy na čističce vzduchu Philips.

    Kód F0 nebo FO

    Jakmile se na čističce vzduchu Philips objeví kód F0 nebo FO, vyčistěte předfiltr a resetujte čas čištění. Zjistěte, jak resetovat čas čištění předfiltru na vašem modelu:

    AC121x, AC138x
    Po vyčištění předfiltru stiskněte a podržte tlačítko dětského zámku po dobu tří sekund, čímž resetujtete čas čištění předfiltru.

    AC272x, AC382x, AC492x
    Po vyčištění předfiltru nebo odstranění vodního kamene ze zvlhčovacího filtru stiskněte a podržte tlačítko časovače/resetu po dobu tří sekund, čímž resetujete čas čištění předfiltru nebo filtru.

    AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
    Po vyčištění předfiltru stiskněte a podržte tlačítko resetu po dobu tří sekund, čímž resetujete čas čištění předfiltru.

    Pokud se po čištění a resetování časovače předfiltru stále zobrazuje kód F0 nebo FO, kontaktujte nás na stránkách philips.com/contact, kde vám poskytneme další pomoc.

    tlačítka a ikony

    Další chybové kódy a kontrolky

    V závislosti na vašem modelu čističky vzduchu Philips se můžete setkat s jedním nebo několika z následujících kódů nebo kontrolek:
     

    • Kód A: Automatický režim.

    • Kód C: Režim výparů (pouze modely AC3254 a AC3256).

    • Kód L: Dětský zámek zapnutý.

    • Kód UL: Dětský zámek vypnutý.

    • Kód AO nebo A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vyměňte filtr NanoProtect HEPA a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.

    • Kód CO nebo C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vyměňte filtr NanoProtect AC a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.

    • Kód SL: Režim spánku.

    • Kód 1h: Režim časovače.

    • Kód t: Režim Turbo.

    • Kód L1, L2, L3, L4: Úroveň výparů.

    • Kontrolka „–“: Funkce ztlumování světla je aktivovaná.

    • Chybový kód Er: Halový snímač nefunguje správně. Sejměte a znovu nasaďte přední panel. Pokud chybový kód „Er“ přetrvává, kontaktujte nás.

    • Chybový kód E1, E2, E3, E4: Přístroj má poruchy. Obraťte se na nás pro další pomoc. 

    • Chybový kód E6: Kód E6 znamená, že byla zapnuta ochrana proti přehřátí. Vypojte zařízení ze zásuvky, zkontrolujte, že je z filtru odstraněn obal a že není blokován vstup vzduchu. Počkejte jednu minutu a zařízení opět zapojte do zásuvky.  Pokud se kód E3 zobrazuje i dále, na ohřívači je další závada. Obraťte se na nás pro další pomoc. (Pouze modely AMF870 a AMF872)


    Pokud vám řešení výše nepomohlo problém vyřešit, kontaktujte nás na stránkách philips.com/contact, kde vám pomůžeme.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.