Co znamenají kontrolky a chybové kódy na mé čističce vzduchu Philips?
Významy chybových kódů a kontrolek
V závislosti na vašem modelu čističky vzduchu Philips se můžete setkat s jedním nebo několika z následujících kódů nebo kontrolek:
-
Kód A: Automatický režim.
-
Kód C: Režim výparů (pouze modely AC3254 a AC3256).
-
Kód L: Dětský zámek zapnutý.
-
Kód UL: Dětský zámek vypnutý.
-
Kód F0 nebo FO: Vyčistěte předfiltr a resetujte čas čištění předfiltru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.
-
Kód AO nebo A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Vyměňte filtr NanoProtect HEPA a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.
-
Kód CO nebo C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Vyměňte filtr NanoProtect AC a resetujte počítalo životnosti filtru podle pokynů v uživatelské příručce pro váš daný model.
-
Kód SL: Režim spánku.
-
Kód 1h: Režim časovače.
-
Kód t: Režim Turbo.
-
Kód L1, L2, L3, L4: Úroveň výparů.
-
Kontrolka „–“: Funkce ztlumování světla je aktivovaná.
-
Chybový kód Er: Halový snímač nefunguje správně. Sejměte a znovu nasaďte přední panel. Jestliže chybový kód „Er“ nadále přetrvává, obraťte se na Středisko péče o zákazníky ve vaší zemi.
-
Chybový kód E1, E2, E3, E4: Přístroj má poruchy. Obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi.
-
Chybový kód E6: Kód E6 znamená, že byla zapnuta ochrana proti přehřátí. Vypojte zařízení ze zásuvky, zkontrolujte, že je z filtru odstraněn obal a že není blokován vstup vzduchu. Počkejte jednu minutu a zařízení opět zapojte do zásuvky. Pokud se kód E3 zobrazuje i dále, na ohřívači je další závada. Obraťte se na středisko péče o zákazníky ve vaší zemi. (Pouze modely AMF870 a AMF872)
Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.