• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Teplota kávy z kávovaru Philips není dost vysoká

    Zveřejněno dne 11. července 2023
    Pokud káva z kávovaru Philips není dostatečně teplá, zkuste teplotu kávy vylepšit pomocí tipů uvedených níže.
    Pokud má kávovar možnost úpravy teploty kávy, jednoduše nastavte teplotu na nejvyšší možné nastavení.

    Přesnější pokyny v jednotlivých krocích naleznete v uživatelské příručce kávovaru, která se nachází na webových stránkách společnosti Philips.
    Studený šálek snižuje teplotu nápoje. Před přípravou kávy doporučujeme šálek předem nahřát opláchnutím v horké vodě.
    Pokud si do kávy přidáte studené mléko nebo mléčnou pěnu připravenou pomocí páry, vždy to teplotu kávy sníží.
    Recept „Ledová káva“ se připravuje za nízké teploty, aby vznikla studená káva. Kvůli tomu se prodlouží čas přípravy (delší příprava kávy), aby byla káva dostatečně silná a chutná. Čas přípravy proto bude delší a čerpadlo bude kvůli nízkému průtoku vydávat jiný zvuk než obvykle. 
    Uvnitř přístroje se mohl vytvořit nános vodního kamene, který způsobuje pokles teploty kávy. Chcete-li z kávovaru odstranit vodní kámen, podívejte se do uživatelské příručky nebo navštivte naši stránku péče o zákazníka.

    Pokud tato řešení nepomohla problém vyřešit, obraťte se na nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.