1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    • Doprava zdarma na vše

    • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

    • Nákup přímo od Philips

    • Vrácení zboží do 30 dní

    Výrobky

    EP2236/40 Series 2200 Plně automatický kávovar NOVÉ
    Upozorňujeme, že barva vašeho výrobku se může od tohoto obrázku lišit, ale popisky jsou stejné.
    Zobrazit výrobek

    Series 2200 Plně automatický kávovar

    EP2236/40

    Z nádržky na vodu kávovaru Philips/Saeco se nečerpá voda

    Když se z nádobky na vodu kávovaru Philips/Saeco nečerpá žádná voda, je to proto, že se do přístroje dostal vzduch, který zablokoval přívod vody. Níže najdete pokyny, jak problém vyřešit, a také další možné příčiny a řešení.

    Nádržka na vodu není plně vložena.

    Je možné, že nádržka na vodu není do přístroje správně vložena, což znamená, že z ní nelze čerpat vodu.

     U kávovaru s nádržkou na vodu v přední části přístroje se ujistěte, zda je nádržka na vodu zasunuta zcela dozadu a tedy správně vložena.
     U kávovaru s nádržkou na vodu v horní části přístroje se ujistěte, zda není oblast pod nádržkou na vodu znečištěná, nejsou na ní žádné částečky ani kávová zrna.

    Odstranění zachyceného vzduchu

    Vzduch zachycený v kávovaru odstraníte níže uvedeným postupem:

    1. VYPNĚTE přístroj.
    2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte vodní filtr AquaClean (nebo jakýkoli jiný vodní filtr).
    3. Nádržku na vodu naplňte vodou a umístěte ji zpět na místo.
    4. Znovu ZAPNĚTE přístroj. Až se přístroj nahřeje, zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Pokud používáte vodní filtr AquaClean, řiďte se tímto postupem, abyste zajistili, že bude filtr připraven k použití a správně nainstalován:

    1. Vodním filtrem AquaClean třeste po dobu 5 sekund.
    2. Filtr Podržte vzhůru nohama v nádobě/misce s vodou a počkejte, až z něho nebudou vycházet žádné bublinky.
    3. Vložte filtr zpět do nádržky na vodu a nádržku na vodu naplňte vodou.
    4. Přístroj restartujte, vypněte jej a znovu zapněte.
    5. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Poznámka: Pokud již vodní filtr AquaClean používáte déle než 3 měsíce, filtr vyměňte, protože by mohl být zanesený.

    Play Pause

    Výpust horké vody je ucpaná (kávovary s napěňovačem mléka panarello/klasickým napěňovačem mléka)

    Když je ucpaná výpust horké vody, vyjměte vnější část napěňovače mléka panarello/klasického napěňovače mléka a zkontrolujte, zda je výpust ucpaná vodním kamenem (bílé částečky na výpusti nebo kolem ní).

    Pokud je zde nános vodního kamene, odstraňte jej roztokem pro odstranění vodního kamene.

    Pokud se problém nepodaří odstranit pomocí uvedených řešení, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: EP2236/40 , SM5479/10 , EP5447/90 , EP5446/70 , EP5444/90 , EP4349/70 , EP4346/70 , EP4341/50 , EP3249/70 , EP3241/50 , EP1220/00 , EP1224/00 , EP2224/10 , EP2220/10 , EP2221/40 , EP2224/40 , EP2230/10 , EP2231/40 , EP2235/40 , EP3246/70 , EP5330/10 , EP5346/10 , EP5345/10 , EP5340/10 , EP5334/10 , EP5333/10 , EP5331/10 , EP5335/10 , EP5311/10 , EP5315/10 , EP5360/10 , SM5573/10 , EP5363/10 , SM5570/10 , SM5572/10 , EP5310/10 , SM5473/10 , SM5470/10 , EP5314/10 , SM7680/00 , EP5361/10 , EP5365/10 , SM7581/00 , EP3362/00 , SM7580/00 , SM7685/00 , HD8926/29 , SM3061/10 , SM4061/10 , HD8827/09 , HD8829/09 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8915/09 , HD8921/09 , HD8829/11 , HD8918/31 , HD8922/09 , HD8652/59 , HD8916/09 , HD9712/11 , HD8906/01 , HD8924/09 , HD8927/09 , HD8904/01 , HD8975/01 , HD8902/01 , HD8743/31 , HD8834/19 , HD8832/09 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8918/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8651/19 , HD8914/09 , HD8651/29 , HD8821/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8824/09 , HD8645/09 , HD8662/09 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8752/99 , HD8968/01 , HD9712/01 , HD8753/79 , HD8650/09 , HD8651/09 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8750/99 , HD8752/95 , HD8753/71 , HD8965/01 , HD8769/89 , HD8766/09 , HD8763/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8768/01 , HD8920/09 , HD8953/19 , HD8954/09 , HD8857/09 , HD8753/96 , HD8750/19 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/19 , HD8751/19 , HD8752/49 , HD8854/09 , HD8856/09 , HD8743/19 , HD8745/09 , HD8745/19 , HD8747/09 , HD8833/19 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8943/19 , HD8943/29 , HD8944/09 , HD8946/09 , RI9755/11 , RI9743/11 , RI9745/01 , RI9833/11 , RI9836/11 , RI9943/11 . více méně

    Zaregistrujte svůj výrobek
    Zaregistrujte svůj výrobek

    Mějte přehled o tom, čeho se záruka vašeho výrobku týká

    Získejte nárok na vrácení peněz, dárky a speciální nabídky

    Získejte snadný přístup k podpoře výrobků

    Rádi vám osobně pomůžeme

    • WhatsApp

      WhatsApp

      Přidejte si číslo +420 771 133 012 do svého seznamu kontaktů a napište nám.

      *Toto telefonní číslo slouží pouze pro textovou komunikaci.

      pondělí – pátek (8:00 – 22:00)
      sobota – neděle (10:00 – 22:00)