Mele váš kávovar Philips/Saeco kávová zrna, ale žádná káva z něj nevytéká? Níže uvádíme několik důvodů, proč by k tomu mohlo docházet.
Odstraňování problémů
Můj kávovar Philips/Saeco vyhazuje mletou kávu, aniž by připravil nápoj.
Použití funkce předem mleté kávy
Při použití funkce předem mleté kávy k přípravě nápoje je třeba, aby byl přístroj ZAPNUTÝ a připravený k použití ještě předtím, než do přihrádky na mletou kávu naplníte mletou kávu.
Přiloženou lžící odměřte pouze jednu plnou dávku mleté kávy a nahoře zarovnejte. Příliš velké množství mleté kávy může způsobit přeplnění spařovací jednotky a následné zrušení přípravy kávy. Mletá káva se vyhodí a z kávovaru žádná káva nevyteče.
Spařovací jednotka je znečištěná
Znečištěná nebo ucpaná spařovací jednotka může způsobit, že z přístroje nepoteče žádná káva. Je důležité spařovací jednotku jednou týdně vymývat. Dodržujte následující postup nebo se podívejte na naše instruktážní video:
- VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádné zvuky (trvá to zhruba 15–20 sekund).
- Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě.
- Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.
Není dost kávových zrn nebo vody
Pokud v přístroji před přípravou nápoje není dostatek kávových zrn nebo vody, příprava se zruší a mletá káva se vyprázdní do nádobky na mletou kávu.
Abyste problém vyřešili, před přípravou se ujistěte, že máte dostatek kávových zrn a vody.
Pokud vám tato řešení při nápravě problému nepomohou, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.