1
Výrobky

Series 5000 Plně automatický kávovar

6 nápojů, LatteGo, PianoBlack, AquaClean EP5330/10

Odstraňování problémů

Na kávovaru Philips / Saeco se zobrazuje chybový kód

Pokud se u kávovaru Philips objeví chyba, objeví se červený displej s obrázkem ikony, společně s číslem kódu, jako např. 01, 03, 04, 05, 11, 14 nebo 19. Níže je uvedeno, co dané chybové kódy znamenají a jak chyby řešit.

Poznámka: Pokud se vám na kávovaru zobrazují jakékoli jiné chybové kódy, které nejsou výše uvedeny, doporučujeme vám obrátit se na nás a vyžádat si další pomoc, protože váš přístroj potřebuje servis.

Chybový kód 01: Mlýnek na kávu nemůže správně fungovat

Když se zobrazí kód E01, znamená to, že mlýnek na kávu nemůže správně pracovat kvůli násypce na kávu ucpané mletou kávou.
Abyste problém vyřešili, odblokujte násypku na kávu a proveďte další čištění pomocí vysavače. Postupujte podle následujícího postupu:

  1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádné zvuky (trvá to zhruba 15–20 sekund).
  2. Vyjměte varnou jednotku.
  3. Otevřete víko násypky na mletou kávu a umístěte rukojeť lžíce do násypky.
    Poznámka: Pokud přístroj nemá násypku na mletou kávu, vložte rukojeť lžičky do násypky na kávu zespodu.
  4. Pohybujte rukojetí nahoru a dolů, dokud uvízlá mletá káva nespadne dolů. Může být nutné použít sílu.
  5. Veškerou vysypanou mletou kávu vysajte vysavačem.
  6. Poté přiložte vysavač k otvoru násypky na kávu a zakryjte násypku na mletou kávu rukou. Nebo naopak, přiložte vysavač k horní části a zakryjte spodní část.
  7. Vraťte spařovací jednotku zpět na místo, přístroj opět ZAPNĚTE a připravte espresso.
  8. Po dokončení zkontrolujte, zda je násypka stále bez mleté kávy. Pokud ne, opakujte postup uvolnění.

Poznámka:

  • Jak zabránit ucpávání násypky na kávu
  • Nenalévejte do nádoby na kávová zrna žádnou vodu.
  • Týdně čistěte násypku na kávu.
Odblokování násypky na kávu u kávovaru Philips

Chybový kód 03: Spařovací jednotka je znečištěná

Když se zobrazí kód E03, je ve spařovací jednotce příliš mnoho nečistot a nemůže správně pracovat. Problém vyřešíte vypláchnutím spařovací jednotky. Pokyny k čištění najdete níže:

  1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádné zvuky (trvá to zhruba 15–20 sekund).
  2. Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě.
  3. Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.
Play Pause

Chybový kód 04: Spařovací jednotka není správně vložena

Když se objeví kód E04, spařovací jednotka není na svém místě. Otevřete servisní dvířka přístroje a zatlačte spařovací jednotku na místo. Až dosedne na místo, uslyšíte cvaknutí.

Chybový kód 05: Ve vodním okruhu je zachycený vzduch

Vzduch z přístroje uvolníte pomocí následujícího postupu:

  1. VYPNĚTE přístroj.
  2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte filtr AquaClean (nebo jakýkoli jiný vodní filtr).
  3. Nádržku na vodu naplňte vodou a umístěte ji zpět na místo.
  4. Znovu ZAPNĚTE přístroj. Až se přístroj nahřeje, zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

Pokud používáte vodní filtr AquaClean, řiďte se tímto postupem, abyste zajistili, že bude filtr připraven k použití a správně nainstalován:

  1. Vodním filtrem AquaClean třeste po dobu 5 sekund.
  2. Filtr Podržte vzhůru nohama v nádobě/misce s vodou a počkejte, až z něho nebudou vycházet žádné bublinky.
  3. Vložte filtr zpět do nádržky na vodu a nádržku na vodu naplňte vodou.
  4. Přístroj restartujte, vypněte jej a znovu zapněte.
  5. Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.
Play Pause

Chybový kód 14: Přístroj je přehřátý

Když se zobrazí chybový kód 14, znamená to, že je kávovar přehřátý. Abyste problém napravili, přístroj VYPNĚTE a počkejte 30 minut, až vychladne.

Chybový kód 11 nebo 19: Přístroj se potřebuje přizpůsobit pokojové teplotě

Když se zobrazí chybový kód 11 nebo 19, nechte přístroji trochu času, aby se mohl přizpůsobit z přepravní/venkovní teploty pokojové teplotě. K tomuto jevu může častěji docházet v zimním období, zejména, když je zima a venkovní teploty se pohybují okolo nuly.

Přístroj na 30 minut VYPNĚTE a poté jej znovu zapněte.

Pokud se na kávovaru zobrazují jiné chybové kódy nebo uvedené postupy nepomohou problém vyřešit, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.

Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: EP5330/10 , EP5346/10 , EP5345/10 , EP5340/10 , EP5334/10 , EP5333/10 , EP5331/10 , EP5335/10 , EP5311/10 , EP5315/10 , EP5360/10 , SM5573/10 , EP5363/10 , SM5570/10 , SM5572/10 , EP5310/10 , SM5473/10 , SM5470/10 , EP5314/10 , SM7680/00 , EP5361/10 , EP5365/10 , SM7581/00 , EP3362/00 , SM7580/00 , SM7685/00 , HD8926/29 , SM3061/10 , SM4061/10 , HD8827/09 , HD8829/09 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8915/09 , HD8921/09 , HD8829/11 , HD8918/31 , HD8922/09 , HD8652/59 , HD8916/09 , HD9712/11 , HD8906/01 , HD8924/09 , HD8927/09 , HD8904/01 , HD8975/01 , HD8902/01 , HD8743/31 , HD8834/19 , HD8832/09 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8918/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8651/19 , HD8914/09 , HD8651/29 , HD8821/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8824/09 , HD8645/09 , HD8662/09 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8752/99 , HD8968/01 , HD9712/01 , HD8753/79 , HD8650/09 , HD8651/09 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8750/99 , HD8752/95 , HD8753/71 , HD8965/01 , HD8769/89 , HD8766/09 , HD8763/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8753/84 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8768/01 , HD8920/09 , HD8953/19 , HD8954/09 , HD8857/09 , HD8753/96 , HD8750/19 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/19 , HD8751/19 , HD8752/49 , HD8854/09 , HD8856/09 , HD8743/19 , HD8745/09 , HD8745/19 , HD8747/09 , HD8833/19 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8943/19 , HD8943/29 , HD8944/09 , HD8946/09 , RI9755/11 , RI9743/11 , RI9745/01 , RI9833/11 , RI9836/11 , RI9943/11 . více méně

Nenašli jste, co jste hledali?