Spotřebitelé
NOVÉ

3100 series Automatický kávovar

6 nápojů, Vestavěná karafa na mléko, Leskle bílá, AquaClean EP3362/00

Odstraňování problémů

Na přístroji Philips/Saeco svítí červený klíč/kód chyby

Pokud se na displeji vašeho espresovače Philips/Saeco zobrazí chybový kód 1, 3, 4, 5 nebo 14, máme pro vás jednoduché řešení. Zobrazí-li se jiné chybové kódy, doporučujeme s espresovačem Philips/Saeco navštívit servis.

E01

Uvolnění násypky na kávu pomocí rukojeti lžíce

  1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, než se přestanou ozývat zvuky (to může trvat 15 až 20 sekund).
  2. Vyjměte varnou jednotku.
  3. Otevřete víko násypky na mletou kávu a umístěte rukojeť lžíce do násypky.
    Poznámka: Pokud přístroj nemá násypku na mletou kávu, vložte rukojeť lžičky do násypky na kávu zespodu.
  4. Pohybujte rukojetí nahoru a dolů, dokud uvízlá mletá káva nespadne dolů. Poznámka: Může být nutné použít sílu.
  5. Odstraňte veškerou spadlou mletou kávu a umístěte zpět varnou jednotku.
  6. Připravte espresso.
  7. Po dokončení zkontrolujte, zda je násypka stále bez mleté kávy. Pokud ne, opakujte postup uvolnění.

Pouze přístroje GranBaristo nebo Moltio; kávová zrna uvízla mezi nebo pod odnímatelnou nádobou na kávová zrna

  1. Vyjměte z přístroje nádobu na kávová zrna.
  2. Oddělte nádobu na kávová zrna a vyčistěte obě její části.
  3. Hadříkem odstraňte veškeré zbytky kávy z prostoru pod nádobou na kávová zrna.

Prevence ucpávání násypky na kávu

  • Nenalévejte do nádoby na kávová zrna žádnou vodu.
  • Týdně čistěte násypku na kávu.
Uvolnění násypky na kávu 1.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E03

Vyčistěte a promažte varnou jednotku

  1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, než se přestanou ozývat zvuky (to může trvat 15 až 20 sekund).
  2. Vyjměte varnou jednotku a opláchněte ji čistou vodou, zejména filtr ve varné jednotce.
  3. Zkontrolujte, zda je varná jednotka řádně promazaná; podívejte se na video s pokyny.
  4. Umístěte zpět varnou jednotku, nádobu na mletou kávu, tácek na odkapávání a zavřete obslužná dvířka.
  5. Znovu ZAPNĚTE přístroj.
Vypláchnutí varné jednotky.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E04

Znovu vložte varnou jednotku a zkontrolujte, zda je zajištěná na místě

  1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, než se přestanou ozývat zvuky (to může trvat 15 až 20 sekund).
  2. Vyjměte varnou jednotku a opláchněte ji čistou vodou, zejména filtr ve varné jednotce.
  3. Nastavte varnou jednotku do neutrální polohy, jinak ji není možné vložit. Podívejte se na video s pokyny.
  4. Umístěte zpět varnou jednotku a zkontrolujte, zda je zajištěná v místě. Po správném vložení a zajištění uslyšíte jemné cvaknutí.
  5. Umístěte zpět nádobu na mletou kávu, tácek na odkapávání a zavřete obslužná dvířka.
  6. Znovu ZAPNĚTE přístroj.
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E05

To znamená, že se do systému dostal vzduch, nebo jsou vnitřní součásti zaneseny vodním kamenem.
Viz níže popsané situace a řešení.

Při použití filtru AquaClean / Brita

  1. Vyjměte filtr z nádržky na vody a VYPNĚTE a znovu ZAPNĚTE přístroj.
  2. Pokud se zobrazí zpráva, filtr není řádně připraven nebo je ucpaný. Připravte nebo vyměňte filtr.

Ihned po zapnutí přístroje se zobrazí zpráva

  1. VYPNĚTE přístroj.
  2. Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte všechna kávová zrna ve spodní části přihrádky nádržky na vodu.
  3. Zkontrolujte, zda není ucpaná parní tryska. Odstraňte vodní kámen / nečistoty z parní trysky pomocí jehly.
  4. Znovu ZAPNĚTE přístroj a připravte 2 až 3 šálky horké vody.

Při přípravě se zobrazuje zpráva

  1. VYPNĚTE přístroj.
  2. Vyčistěte a promažte varnou jednotku
  3. Pouze pro přístroje Exprelia / Xelsis: Nastavte knoflík SBS do střední polohy a znovu spusťte přístroj.

Po odstranění vodního kamene nebo v průběhu procesu se zobrazuje zpráva

  • Vodní kámen blokuje systém. Vypněte přístroj na jednu hodinu. Pokud zpráva zmizí, ještě jednou přístroj očistěte od vodního kamene, který je stále uvnitř.
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E14

Přístroj je přehřátý

Vypněte přístroj a počkejte 60 minut.

Jiný chybový kód

Pokud se zobrazuje jiný chybový kód: Přístroj je potřeba dát do servisu. Obraťte se na středisko péče o zákazníky.
Chyba 2
Chyba 10
Chyba 11
Chyba 14
Chyba 15
Chyba 19
Chyba 22
Chyba 23

Žádné z navrhovaných řešení nepomohlo.

Přístroj je potřeba dát do servisu. Obraťte se na středisko péče o zákazníky.

Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: EP3362/00 , SM7580/00 , SM7685/00 , HD8926/29 , SM3061/10 , SM4061/10 , EP3510/00 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4010/00 , EP4050/10 , HD8915/09 , HD8921/09 , HD8918/31 , HD8922/09 , HD8916/09 , HD8906/01 , HD8927/09 , HD8924/09 , HD8904/01 , HD8975/01 , HD8902/01 , HD8834/19 , HD8832/09 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8918/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8914/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8752/99 , HD8968/01 , HD8753/79 , HD8768/29 , HD8862/09 , HD8869/09 , HD8752/95 , HD8753/71 , HD8965/01 , HD8769/89 , HD8766/09 , HD8964/01 , HD8763/09 , HD8966/01 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8753/84 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8768/01 , HD8920/09 , HD8953/19 , HD8954/09 , HD8857/09 , HD8753/96 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/19 , HD8752/49 , HD8751/19 , HD8856/09 , HD8854/09 , HD8833/19 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8836/29 , HD8836/19 , HD8943/29 , HD8943/19 , HD8944/09 , HD8946/09 , RI9836/11 . více méně

Nenašli jste, co jste hledali?