• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj odšťavňovač Philips nefunguje

    Zveřejněno dne 27 September 2022

    Pokud odšťavňovač Philips nefunguje, může to být z několika důvodů. Zjistěte, jak vám můžeme pomoci.

    Pokud není odšťavňovač Philips správně zapojený, nebude fungovat. Zkontrolujte, jestli je správně zapojený.

    Pokud je víko nesprávně sestaveno, nebude odšťavňovač fungovat, protože bezpečnostní funkce není řádně aktivována. Zkontrolujte, jestli je víko správně sestavené.

    Pokud není uzamykací páčka ve správné pozici nebo není správně uzavřena, nebude odšťavňovač fungovat, protože bezpečnostní funkce není řádně aktivována. Zkontrolujte, jestli je uzamykací páčka řádně uzavřena.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.