Tiskové centrum

Říjen 5, 2020

„Na zubech to... vrčí. A vzadu v puse to... trošku lechtá.“ Nová kampaň Philips Sonicare for Kids „polidšťuje“ výhody dětského sonického kartáčku


„Tady se to zapíná, tady se to nastavuje…“ „Můžu jenom takhle táhnout pomalu, takovej relax je to…“ „Tady to maminka drží a pomáhá mi s čištěním.“ Místo zubních lékařů vystupují v ryze české kampani samotné děti, které vlastními slovy popisují a předvádějí, jak dětský sonický kartáček funguje.

 

„Chtěli jsme zachytit spontánní reakce dětí, takže jsme jim nedali do ruky přesný scénář, ale nechali jsme je do jisté míry improvizovat. A musím říct, že nás moc příjemně překvapily. Nico byl showman, který bavil celý štáb. Beátka byla roztomilost sama. A Kristýnka nám vyrazila dech. Šlo o její první zkušenost s natáčením a ona byla úžasně bezprostřední, vůbec se nebála,“ popisuje natáčení kampaně Jana Klinková, marketingová manažerka značka Philips Sonicare.

 

Philips Sonicare poprvé připravil celou kampaň k dětskému kartáčku lokálně. „Všechny předchozí kampaně jsme přebírali z centrály, letos jsme se ale rozhodli jít vlastní cestou. Vycházeli jsme z toho, že čistění dětských zubů bývá pro rodiče často noční můrou. Sonicare for Kids jim to ale značně ulehčuje, čištění s ním je pro děti jednodušší, navíc je baví plyšák Sparkly z aplikace Sonicare for Kids. Vsadili jsme proto právě na samotné děti, jejich spontánní reakce na kartáček a jejich popis, co se s ním dá všechno dělat. Děti samy tak vlastně dospělákům ukazují, že je čištění se Sonicare for Kids baví,“ vysvětluje Jana Klinková.

 

Během konkurzu dostaly děti za úkol popsat svou oblíbenou hračku. Tvářemi kampaně se nakonec stali právě Nico, Beátka a Kristýnka, protože působili před kamerou přirozeně a oblíbené hračky popsali barvitě a zábavně. Cílem kampaně je představit benefity kartáčku Philips Sonicare for Kids rodičům dětí ve věkové skupině 3 až 12 let, pro které je kartáček určen, takže děti – dívky i chlapci – měly být právě v tomto věkovém rozmezí.

 

„První den probíhalo focení, aby nás děti více poznaly a byly potom před kamerou klidnější,“ popisuje Veronika Bednářová, account manažerka kampaně z agentury Follow Bubble, která za kampaní stojí. Druhý den se již natáčelo samotné video. „Některé záběry vznikly i spontánně v pauzách mezi scénami, kdy si děti hrály nebo si ukazovaly, co umí Sparkly,“ dodává Veronika Bednářová.

 

Zajímavostí je, že Kristýnka poprvé rozbalila kartáček až na natáčení. „Její maminka chtěla, aby její reakce byla opravdu autentická. Což se povedlo, protože Kristýnka se hrozně těšila a kartáček ji nadchnul. Jana Křepelková jí ukázala, jak se správně používá, a představili jsme jí aplikaci. Byla absolutně nadšená a my taky,“ popisuje Jana Klinková. „Nápad natáčet s dětmi obsah, ve kterém jde hlavně o spontánní reakce, ale zároveň se nesmí vytratit přednosti produktu, se na začátku jevil jako celkem odvážný. Navíc jsme byli i pod časovým tlakem. Výsledek ale nakonec předčil naše očekávání a moc si vážíme důvěry ze strany klienta, že šel do tohoto dobrodružství s námi,“ dodává Veronika Bednářová.

 

„Kampaň je jedinečnou sondou do světa dětské upřímnosti. Děti v ní velmi spontánně popisují své zážitky s kartáčkem a tímto způsobem ,polidšťují´ hlavní výhody kartáčku. Rodiče zde pak mají popsány i hlavní benefity kartáčku z našeho dospěláckého pohledu, byť na pozadí dětských výkonů možná trochu zanikají,“ směje se Jana Klinková.

 

Kampaň běží od 20. září 2020 na YouTube, sociálních médiích, v podobě display kampaně a na HbbTV. Na sociálních sítích zůstane v různých obměnách až do konce roku.

 

Hlavní video kampaně je k vidění zde.

About Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is a leading health technology company focused on improving people's health and enabling better outcomes across the health continuum from healthy living and prevention, to diagnosis, treatment and home care. Philips leverages advanced technology and deep clinical and consumer insights to deliver integrated solutions. Headquartered in the Netherlands, the company is a leader in diagnostic imaging, image-guided therapy, patient monitoring and health informatics, as well as in consumer health and home care. Philips' health technology portfolio generated 2016 sales of EUR 17.4 billion and employs approximately 70,000 employees with sales and services in more than 100 countries. News about Philips can be found at www.philips.com/newscenter.

Číst víceČíst méně

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.