• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Z nádržky v kávovaru Philips neteče žádná voda

    Zveřejněno dne 24 August 2023
    Přívod vody může blokovat vzduch zachycený v kávovaru Philips a může se jednat o jeden z důvodů, proč se z nádržky na vodu nečerpá žádná voda. Všechny možné příčiny a způsoby řešení problému jsou uvedeny dále.
    Když není nádržka na vodu zcela nebo správně zasunutá, nebude kávovar moci vodu z nádržky čerpat.
    •    U kávovarů s nádržkou na vodu v přední části přístroje se ujistěte, zda je nádržka na vodu zasunuta zcela dozadu a tedy správně vložena.
    •    U kávovarů s nádržkou na vodu v horní části přístroje se ujistěte, zda není oblast pod nádržkou na vodu znečištěná, nejsou na ní žádné částečky ani kávová zrna.
    Když přívod vody blokuje zachycený vzduch, můžete problém vyřešit pomocí níže uvedeného postupu:
    1.    Přístroj VYPNĚTE.
    2.    Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte filtr AquaClean (nebo jiný filtr, který přístroj používá)
    3.    Nádržku na vodu naplňte vodou a umístěte ji zpět na místo
    4.    Znovu ZAPNĚTE přístroj. Až se přístroj zahřeje, zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Pokud používáte vodní filtr AquaClean, následujícím doplňkovým postupem zajistíte, aby byl filtr připraven k použití a správně nainstalován:
    1.    Vodním filtrem AquaClean třeste po dobu 5 sekund
    2.    Filtr podržte vzhůru nohama v nádobě/misce s vodou a počkejte, až z něho nebudou vycházet žádné bublinky
    3.    Vložte filtr zpět do nádržky na vodu a nádržku na vodu naplňte vodou
    4.    Přístroj restartujte, vypněte jej a znovu zapněte
    5.    Zvolte horkou vodu a nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    Poznámka: Jestliže jste filtr AquaClean používali více než tři měsíce, vyměňte ho. Jestliže se používal po delší dobu, může být tento filtr ucpaný.
    Play Pause
    Tato možnost platí pouze pro kávovary Philips s napěňovačem Panarello nebo klasickým napěňovačem mléka.
    Abyste zjistili, jestli je ucpaná výpust horké vody, vyjměte vnější část napěňovače mléka Panarello / klasického napěňovače mléka a zkontrolujte, zda je výpust ucpaná vodním kamenem (bílé částečky na výpusti nebo kolem ní).
    Jestliže se jedná o tento případ a ve výpusti je nános vodního kamene, odstraňte jej roztokem na odstranění vodního kamene.

    Jestliže výše uvedené řešení problém nevyřeší, obraťte se na nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.