• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj kávovar Philips zobrazuje zprávu „Vyprázdněte přihrádku na mletou kávu“, ale ta je již prázdná

    Zveřejněno dne 24 August 2023

    Pokud kávovar Philips ukazuje, že je potřeba vyprázdnit přihrádku na kávová zrna, i když je přihrádka prázdná, je potřeba resetovat počítadlo namleté kávy. Níže se dočtete, jak resetování provést.

    Přihrádku na kávová zrna umístěte zpět do kávovaru až po přibližně 5 vteřinách. Tím se počítadlo namleté kávy resetuje na nulu.
    Nejprve kávovar Philips ZAPNĚTE a poté vyprázdněte přihrádku na kávová zrna. Tím umožníte kávovaru resetovat počítadlo namleté kávy.


    Nevyřešil tento postup váš problém? Obraťte se na nás pro další pomoc.  
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.