Inteligentní systémy osvětlení ušetří prodejnám až 80 % osvětelní

listopad 4, 2010

Společnost Philips představila na konferenci Illumineca 2010: Light on the Move širokou nabídku svých řešení pro retailové osvětlení. V rámci dvoudenní akce měli návštěvníci možnost seznámit se s nejnovějšími trendy v interiérovém osvětlení, poradit se s odborníky nebo navštívit některé z již realizovaných světelných instalací společnosti Philips (např. Tesco My Národní).

 

Nákupní chování zákazníků se mění. S cílem zajistit pozitivní interakci mezi značkou a zákazníkem se proto obchodníci snaží svým zákazníkům poskytnout skutečný zážitek z nákupu, který bude osobní a více individuální. Toho chtějí dosáhnout tím, že budou odrážet styl a vkus zákazníků i prostřednictvím osvětlení.

 

Společnost Philips uspokojuje potřeby maloobchodníků zejména prostřednictvím řešení na bázi LED, jež splňují veškeré požadavky na kvalitu osvětlení, design, flexibilitu i energetickou efektivitu. Návštěvníci konference Illuminesca 2010 si mohli prohlédnout různé typizované světelné instalace - od osvětlení výloh, které vyžadují měnitelnost barev a využívají kombinaci teplých a studených odstínů, až po osvětlení potravin, kladoucí důraz na jasné barvy, tepelnou a energetickou úsporu.

 

Podrobnější informace naleznete v přiložené tiskové zprávě.

 

        

 

V případě, že Vás dané téma zaujme, Vám rádi dodáme další informace či fotografie ve vyšší kvalitě.

 

Pro více informací kontaktujte:

Zoltán Straňovský

Fleishman-Hillard

E-mail: stranovsky@fleishman.com 

Tel: 234 669 509

.