Muži letos pod stromeček chtějí elektrický holicí strojek

prosinec 10, 2014

Polovina mužů v České republice již někdy elektrický holicí strojek jako dárek dostala. Ta druhá polovina na něj teprve čeká a rádi by jej pod stromečkem našli třeba právě letos. Přesto by si jej nejraději vybrali sami podle technických parametrů. Jde jim totiž především o hladké a rychlé oholení.

 

 

Muži pod stromeček chtějí elektrický holicí strojek. Uvedlo to 61 % respondentů dotázaných ve spotřebitelském průzkumu společnosti Philips v České republice. Třetina mužů by si ho ale chtěla vybrat sama, přičemž by hleděli především na technické parametry přístroje (63,7 %). Zvláště starší muži na tento aspekt kladou důraz. Značka zajímá spíše muže v nejaktivnějším věku 36-44 let (14,7 %) a mladší ročníky do 26 let (15,4 %), ti ale také výrazně více při výběru dají na doporučení – 30,8 % z nich. Ostatní hledí buď na design, nebo na doporučení.


Ačkoliv jsou v módě vousy nebo strniště, 60 % mužů podle průzkumu preferuje hladké oholení (19 % si nechává strniště, knír 9,8 %, bradku 9,8 %, kotlety 1 %). To možná souvisí s tím, že muži se holí především pro svůj lepší pocit – plná třetina, pětina z hygienických důvodů a další pětina tak vyjadřuje svou image (zbývající skupina se holí buď kvůli partnerovi - 9,8 %, či zaměstnání - 9,8 %). S Philips Series 9000 toho všeho lze snadno dosáhnout například díky technologii detekce křivek a naklápění hlavice do osmi stran. Jedním tahem odstraní o 20 % vousů více než strojky předchozí řady a zajistí tak naprosto precizní oholení.


 

O společnosti Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHI) je společnost zaměřující se na zlepšování kvality života pomocí včasných inovací v oblastech zdravotní péče, životního stylu a osvětlovací techniky. S centrálou v Holandsku, zaměstnává Philips přibližně 115 000 zaměstnanců ve více než 100 zemích světa. S obratem 23,3 miliard EUR v roce 2013 je Philips vedoucí firmou v oblastech léčby srdečních onemocnění, akutní a domácí péče, energeticky úsporného osvětlení, domácích spotřebičů a výrobků souvisejících s péčí o tělo a ústní hygienou. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové stránce www.philips.com/newscenter.

.