Nákupy vánočních dárků a nejen jich bez rizika, navíc s možností otestování!

říjen 22, 2012

Praha – Řešíte již v těchto dnech nákupy vánočních dárků? Nebo jen uvažujete o koupi nového spotřebiče, ale nejste si jeho výběrem zcela jistí? Společnost Philips pro všechny své zákazníky, kterých si velmi váží, připravila speciální promo akci s názvem „Záruka vrácení peněz 90 dnů“, která probíhá od 1. 9. 2012 do 31. 1. 2013 ve vybraných obchodech s elektrospotřebiči po celé České republice.

 

Jednoduchý princip

Systém promo akce společnosti Philips „Záruka vrácení peněz 90 dnů“ je velmi snadný. Pokud si zákazník v období od 1. 9. 2012 od 31. 1. 2013 zakoupí jakoukoliv Philips žehličku, fén, kulmu, epilátor, zastřihovač vlasů, zubní kartáček Sonicare, tyčový mixér, kuchyňský robot, fritézu Airfryer nebo vysavač a výrobek nesplní jeho očekávání, stačí jej během 90 dnů od zakoupení zaslat spolu s originálem účtenky a s vyplněným kuponem z promo letáčku na uvedenou adresu. Výrobek musí být nepoškozený, v původním obalu, se všemi doplňky. Pokud splníte tyto základní podmínky, budou vám zaslány peníze zpět dle vašeho výběru buď poštovní poukázkou, nebo na bankovní účet. Více na www.philips.cz.

 

Kde všude bude akce probíhat

Speciální promo akce Philips „Záruka vrácení peněz 90 dnů“ probíhá na celém území České republiky ve vybraných obchodech s elektrospotřebiči – Datart, Electro World, Planeo Elektro a Euronics, stejně jako v síti hypermarketů řetězce Globus.

 

Marketingová podpora

V rámci marketingové podpory bude využito POS materiálů – informačních plakátů i letáků, stejně jako stojánků do vitrín. Autorem kreativního zpracování těchto materiálů a pořadatelem celé akce je direct marketingová agentura AVEDA PTI. Dále pak bude v rámci komunikace využito nástrojů Public Relations, stejně jako internetové kampaně.

 

Pro více informací kontaktujte:

Pavla Pokorná

Consultant

Fleishman-Hillard

Tel.: 777 228 276

e-mail: pokorna@fleishman.com

.

O společnosti Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) je společností zaměřující se na zlepšování kvality života pomocí inovací. Jako vedoucí společnost v oblastech zdravotní péče, životního stylu a osvětlovací techniky propojuje Philips technologie a design s cílem vytvářet produkty, které vychází z potřeb spotřebitelů a jsou v souladu s filosofií firmy „Sense and Simplicity“. S centrálou v Holandsku, zaměstnává Philips přibližně 120 000 zaměstnanců ve více než 100 zemích světa. Obrat společnosti 22,3 miliard EUR v roce 2010 řadí společnost jako vedoucí firmu v oblastech léčby srdečních onemocnění, akutní a domácí péče, energeticky úsporné osvětlovací techniky a výrobků souvisejících s moderním životním stylem a pohodlím spotřebitelů. Novinky týkající se společnosti Philips najdete na internetové stránce www.mediacee-philips.com nebo www.philips.com/newscenter.

.